شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۰

ادعای عربستان درباره توافق هسته‌ای جدید با ایران

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 740465
شورای وزیران عربستان در نشست سه شنبه خود مدعی شد که هرگونه توافق هسته‌ای جدید با ایران باید به عدم اشاعه هسته ای منجر گردد.
ادعای عربستان درباره توافق هسته‌ای جدید با ایران
به گزارش جهان نيوز، شورای وزیران عربستان سعودی مدعی شد که هرگونه توافق هسته‌ای جدید با ایران باید به عدم اشاعه هسته‌ای بینجامد.

شورای وزیران عربستان در نشست سه شنبه خود بدون اشاره به زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی در منطقه، افزود که این توافق احتمالی باید به تکمیل تلاش های انجام شده برای ایجاد منطقه عاری از تسلیحات کشتار جمعی در غرب آسیا منجر گردد.

این در حالی است که آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها بر مسالمت آمیز بودن برنامه هسته ای ایران تاکید کرده است.

همچنین سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین به تازگی از آژانس بین المللی انرژی اتمی و شورای حکام این آژانس خواست اطمینان حاصل کنند که عربستان به تعهدات خود ذیل موافقت نامه جامع پادمان پایبند باشد.
 
کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، طی سخنانی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن ابراز نگرانی از عدم اجرای کامل موافقتنامه جامع پادمان توسط عربستان سعودی و سکوت برخی کشورهای مدعی، با اشاره به افشای برخی فعالیت‌های هسته‌ای مخفی عربستان، از آژانس و شورای حکام خواست اطمینان حاصل کنند که عربستان به تعهدات خود ذیل موافقت نامه جامع پادمان پایبند باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شورای امنیت نیاز به اصلاح دارد/ چون به خاطر که آمریکا و متحدانش ازسال 1945 تاکنون در سکوت سکوت شورای امنیت سازمان ملل درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند و آدم می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند..
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها ازسال 1332 تاکنون قابل اعتماد نیستند و تاکنون بویی انسانیت نبرده اند/ مذاکره ایران با مسئولان قبلی آمریکا به خاطر سیاست نادرست، غلط و اشتباه حسن روحانی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
روحانی حتی توان ایستادگی در برابر عربستان را نداشت.
ظریف حتی توان ایستادگی در برابر عربستان را نداشت..
Iran, Islamic Republic of
علیه جنایات آمریکا و عربستان در عراق و منطقه خاورمیانه اقدام قضایی می کنیم
Iran, Islamic Republic of
تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران به درخواست عربستان سعودی و اسرائیل صورت گرفته است
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک با دلار نجس سعودی ها جنایتکار شماره یک مسلمانان درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان قتل عام می کنند و آدمکشی می کنند و آدم می کشند.
Iran, Islamic Republic of
حمله ائتلاف آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش را دارد باید به سراغ عربستان سعودی برود.
دوستان واشنگتن حامی تروریسم، القاعده، طالبان و داعش هستند.
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی جنایتکار شماره یک ازسال 1394 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر در برابر یمن ناتوان و عاجز است