جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۲

پروژه جدید علیه دستگاه قضا بعد از نوید افکاری

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 740455
رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور در راستای اقدامات خود در چارچوب پروژه تبلیغاتی علیه مبارزه دستگاه قضا با فساداقتصادی، اخیراً مدعی شده‌اند که یک زندانی به نام «نادر مختاری» در زندان فوت کرده است.
پروژه جدید علیه دستگاه قضا بعد از نوید افکاری
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور در راستای سلسله اقدامات خود در چارچوب پروژه تبلیغاتی علیه مبارزه همه جانبه دستگاه قضایی با فساد و دانه درشت‌های مفسد اقتصادی، بعد از عنوان کردن ۱۶ دروغ در مورد نوید افکاری و تحریف پرونده یک قاتل محکوم به قصاص اخیراً مدعی شده‌اند که یک زندانی به نام «نادر مختاری» که از دستگیرشدگان اغتشاشات آبان ۹۸ بود، در زندان فوت کرده است.

مدیر کل زندان‌های استان تهران در همین زمینه گفت: نادر مختاری اساساً در آبان ۹۸، در حال سپری کردن دوران محکومیت خود به جرم سرقت بوده و در اغتشاشات حضوری نداشته است.

حیات الغیب در ادامه به سوابق کیفری متعدد نادر مختاری با عنوان سرقت اشاره کرده و در مورد زمان محکومیت فرد مورد اشاره عنوان می‌کند: جرائم وی کیف قاپی و سرقت‌های متعدد بوده است که به همین دلیل در مجموع به ۸ سال حبس و رد مال محکوم شده است.

اما نکته مهم در مورد مختاری این بوده است که این فرد از مورخ ششم بهمن ۹۴ در ندامتگاه تهران بزرگ نگهداری می‌شده است، این را حیات الغیب عنوان کرد و ادامه داد: محکوم علیه از ابتدا که به زندان معرفی شده است بیماری تنگی نفس داشت و به علت ابتلا به بیماری و علی‌رغم پیگیری‌های جدی درمانی و چندین مرحله اعزام به بیمارستان‌های مختلف، متاسفانه در روز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ فوت می‌کند.

به گفته مدیر کل زندان‌های استان تهران مرحوم مختاری در زمان اغتشاشات آبان ۹۸ در زندان و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه این محکوم در زمان اغتشاشات بازداشت و به علت ضربه باتون به کما رفته کذب محض است.

گفتنی است محکوم به دلیل نداشتن شرایط در سال ۹۸ حتی یک ساعت نیز از مرخصی خود استفاده نکرده است.

تصاویر زیر مربوط به پست‌های کذبی است که ضد انقلاب در یکی دو روز اخیر در رابطه با این موضوع منتشر کرده بودند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر مرده ک حقشه!
اگر باتوم خورده که شما موجب خودرن باتوم هستید که در جایی دیگر باید جواب بدهید !!
Iran, Islamic Republic of
نادان رو از هر طرف بنویسی نادان است
Iran, Islamic Republic of
فکرش رو بکنین امام زمان بیاد ان شاالله و بخواد دین واقعی رو اجرا کنه چقدر در برابرش مقاومت خواهد شد . خداوند آقای رئیسی رو حفظ کنه.
علی
Iran, Islamic Republic of
شماها هم بیاید برای مسخره کردن آنها هشتگ راه بی اندازید .
Iran, Islamic Republic of
ما پیرمردا که هشتک گذاشتن رو بلد نیستیم شما جونها باید پیشقدم بشید به ما هم یاد بدید که چکار کنیم.
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به افاضات جدید حجاریان:
از وقتی جنابعالی و دوستان اصلاح طلبت سفارت آمریکا را اشغال کردید ما به این روز سیاه افتاده ایم. خجالت نمی کشی حرف می زنی؟ !!!!!!.
مهدی حسینی
Iran, Islamic Republic of
اصلا قصد قضاوت این جریان را ندارم اما پروژه قهرمان سازی چنان با دستپاچگی صورت میگیرد که اگر همینطوری پیش برند ما هر هفته یک قهرمان تعریف شده داریم ....
خانم و آقایی خارج نشین که منم منم می کنی بیا اینجا مثل این قهرمان هایی که میسازید جان ناقابل خود را در راه وطننن تقدیم کنید؟؟
حسینی
Iran, Islamic Republic of
تمام کسایی که توسط مرحوم نادر ازشون سرقت شده رو بیارن مصاحبه کنن بروند داخل محل مردمی که میدونن تاریخ فوتش رو بگن و ببرن سنگ قبرس رو هم نشون بدن
United States
موافقم
Iran, Islamic Republic of
چرا متاسفانه با یکسری افراد بی هویت و وطن فروش و منافق که حقیرند ودیگر به بن بست خوردند همراهی میکنید ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام کاش این دستگاه قضایی به افکار عمومی و مردم ایران و جهان احترام میگذاشت و نوید قهرمان که برای ایران افتخار آفرینی کرده‌بود اعدام نمیکرد فقط خداوند رحمان و رحیم است که حق دارد جان بنده خود را بگیرد ولا غیر
Iran, Islamic Republic of
خودقران گفته که اگرخانواده مقتول گدشت کندوعفوکند نزد خدا پاداشش بیشتراست ...