جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سرایدار خیانتکار به خانه ساکنان دستبرد می‌زد!

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 740378
سرایدار خیانتکار که در نبود ساکنان ساختمان اموال باارزش آن‌ها را در فضای مجازی به فروش می‌رساند، بازداشت شد.
سرایدار خیانتکار به خانه ساکنان دستبرد می‌زد!
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ سید‌علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران توضیح داد: ۱۱‌شهریور ماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد.

لحظاتی بعد که تیمی از مأموران کلانتری‌۱۲۳ نیاوران در محل حاضر شدند، شاکی ماجرای سرقت را شرح داد. او گفت: مدتی قبل پدر و مادرم راهی سفر اروپا شدند و من به خانه‌شان سرکشی می‌کردم. امروز که به خانه‌شان آمدم دیدم که وضع خانه به هم ریخته و سه تخته فرش که در مجموع ۴۵۰‌میلیون تومان ارزش داشت، سرقت شده است. شاکی گفت که به سرایدار ساختمان مظنون است که مأموران وی را بازداشت کردند. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به همراه سرایدار بازداشت شده برای بررسی به پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد.

مرد سرایدار که سیروس نام داشت وقتی مورد تحقیق فنی قرار گرفت به سرقت اعتراف کرد. او گفت: من از وقتی که به عنوان سرایدار ساختمان استخدام شدم به خانه بسیاری از ساکنان می‌رفتم و کار‌های نظافت را هم انجام می‌دادم.

در جریان همین رفت و آمد موفق شدم رمز ورود آپارتمان‌ها را به خاطر بسپارم. متهم گفت: هنگام نظافت‌خانه پدر شاکی متوجه سه‌تخته فرش گرانقیمت شدم و زمانی که صاحبخانه و همسرش راهی سفر خارج شدند، از فرش‌ها عکس گرفتم و آن را در سایت مجازی آگهی کردم. بعد هم مردی تماس گرفت و درخواست خرید داد و من هم فرش را به قیمت ۲۰‌میلیون تومان به آن مرد که مرتضی نام داشت فروختم.

متهم همچنین به پنج سرقت مشابه از دیگر ساکنان ساختمان اعتراف کرد و گفت: وقتی که اطمینان پیدا می‌کردم که ساکنان در خانه نیستند اموال گران بهایشان را سرقت می‌کردم تا اینکه سرانجام دستم رو شد و گرفتار پلیس شدم.

سرهنگ سید علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در جریان است.
مرجع : جوان
برچسب ها: دستبرد بازداشت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *