جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شرایط صعود پرسپولیس با قانون جدید AFC

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 740360
شرایط امتیازی ۲ تیم پرسپولیس ایران و شارجه امارات یکسان و صحبت در خصوص احتمالات صعود یکی از این ۲ تیم به دور بعدی است.
شرایط صعود پرسپولیس با قانون جدید AFC
به گزارش جهان نيوز، شکست پرسپولیس در بازی شب گذشته مقابل الدحیل شرایط گروه سرخپوشان را در وضعیت پیچیده ای قرار داده است.

اگر فرض بر این باشد التعاون عربستان موفق به شکست الدحیل قطر نشود، الدحیل صعود می‌کند و دومین تیم صعود کننده گروه C از میان پرسپولیس یا شارجه خواهد بود.

طبق قوانین مسابقات در صورت برابر بودن امتیاز ۲ تیم یا بیشتر در جدول، بازی رو در روی آنها تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند، اما در صورتی که بازی‌های رو در رو مساوی باشد، تفاضل گل تعیین کننده است.

با توجه به قوانین قبلی AFC مبنی بر گل زده در خانه حریف، این تصور وجود دارد که پرسپولیس در صورت تساوی بدون گل یا یک-یک، به دلیل تساوی ۲-۲ در امارات، بالاتر از شارجه راهی مرحله بعدی می‌شود، اما این قانون تغییر کرده است.

با توجه به متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) در قطر، AFC قانون گل زده در خانه حریف را حذف کرده و تفاضل گل تعیین کننده است. بنابراین پرسپولیس برای صعود، فقط باید به فکر پیروزی مقابل شارجه باشد.

هرچند جدول AFC هنوز تفاضل گل را لحاظ نکرده است.
 
 
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *