پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

احتمال برخورد استقلال و پرسپولیس در آسیا

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 740354
شاید با کمی خوش شانسی و اقبال بیشتر طرفداران فوتبال ایران، در آسیا هم شاهد تقابل تیم های سرخابی پایتخت با یکدیگر باشیم تا چهارمین دربی فصل ۹۹-۹۸ فوتبال هم برگزار شود.
احتمال برخورد استقلال و پرسپولیس در آسیا
به گزارش جهان نيوز، از اتفاقات جالب توجه در تورنمنت‌های مشابه با لیگ قهرمانان آسیا برگزاری دیدار دو تیم از یک کشور در مراحلی حذفی است که نوعی رقابت جذاب برای طرفداران هر دو تیم به وجود می‌آورد.

حالا در این فصل لیگ قهرمانان آسیا شرایط طوری رقم خورده که احتمال برخورد دو تیم مطرح و محبوب کشورمان بالا رفته است.

اگر استقلال بتواند الاهلی را در دیدار سوم شکست بدهد و پرسپولیس به عنوان تیم دوم صعود کند بار دیگر چنین اتفاق احتمالی در انتظار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در صوزت عبور از مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

استقلال در گروهش قطعا اول نمی‌شود و از آن سو الهلال در گروهش به عنوان نخست دست یافته و در صورت صعود استقلال، دو تیم در یک هشتم نهایی به مصاف هم خواهند رفت. گرچه شب گذشته خبر رسید که سه تن دیگر از بازیکنان الهلال هم دچار بیماری کرونا شده اند و شاید این تیم از دور رقابتها کنار  برود و تیم دوم گروه جایگزین نماینده عربستان خواهد شد. در آن صورت اگر استقلال موفق شود صدرنشین گروه B را شکست بدهد باید با برنده دیدار تیم اول گروه D (النصر عربستان یا السدقطر) با تیم دوم گروه C (پرسپولیس و ۳ تیم دیگر شانس صعود دارند) دیدار بعدی‌اش در مرحله یک‌چهارم نهایی را برگزار کند. البته این در شرایطی است که هر دو تیم از این مرحله (یک‌هشتم نهایی) هم صعود کرده باشند. در این صورت تاریخ بازی احتمالی استقلال و صدرنشین گروه B روز شنبه ساعت ۲۱:۱۵ خواهد بود و البته تاریخ مشخص شده بازی یک‌چهارم نهایی مذکور نیز چهارشنبه ۹ مهر و از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران خواهد بود.

باید منتظر بمانیم ببینیم دربی احتمالی در آسیا رخ می‌دهد؟ گرچه سال قبل (۲۰۱۹) هم این احتمال با قوت بیشتری در گروه‌های سوم و چهارم که استقلال و پرسپولیس در آنها بودند، رخ داد که اگر هر کدام اول و دیگری دوم می‌شدند دربی آسیایی مسجل می‌شد ولی این اتفاق با حذف دو تیم هرگز رخ نداد.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *