کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان متخصص را چطور بشناسیم؟

31 شهريور 1399 ساعت 10:02

انجام پروژه‌های دکوراسیون و بازسازی به معنی صرف پول و زمان زیاد است. اگر مجموعه‌ای که برای انجام پروژه انتخاب میکنیم، تخصص کافی نداشته باشد، پول و زمان صرف شده، به هدر می‌رود.


انجام طراحی و اجرای دکوراسیون یا بازسازی خانه، ویلا، دفترکار اداری، فروشگاه و یا هر فضای دیگری، یک پروژه کاملاً تخصصی است. تخصصی بودن این نوع پروژه ها باعث می‌شود تا نیاز باشد انجام آنها را به یک شرکت دکوراسیون داخلی یا یک شرکت بازسازی ساختمان  متخصص بسپاریم.

از طرف دیگر میدانیم که انجام پروژه‌های دکوراسیون و بازسازی به معنی صرف پول و زمان زیاد است. اگر مجموعه‌ای که برای انجام پروژه انتخاب می‌کنیم، تخصص کافی نداشته باشد، پول و زمان صرف شده، به هدر می‌رود.

اما چطور یک شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی متخصص را بشناسیم و انتخاب کنیم؟ در ادامه، 6 نکته مهم در رابطه با انتخاب درست شرکت متخصص و مناسب، بیان می کنیم:
 
نکته اول: مقایسه چند شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان با یکدیگر:
اولین و مهمترین نکته این است که حتماً شرایط بیش از یک شرکت دکوراسیون داخلی یا بازسازی ساختمان را بررسی کرده و باهم مقایسه کنیم. انتخاب بهترین گزینه، تنها با بررسی و مقایسه چند گزینه مناسب متفاوت امکان پذیر است.

بهترین راه برای بررسی شرایط این شرکتها، دریافت مشاوره حضوری از کارشناسان این مجموعه ها می باشد. همچنین باید در سایت و شبکه های اجتماعی این شرکتها، نمونه کارهای آنها را بررسی کنیم.
 
نکته دوم: تخصص هر شرکت بازسازی ساختمان یا دکوراسیون داخلی در بخش طراحی:
تخصص در طراحی پروژه های معماری و دکوراسیون کاملاً از تخصص در اجرای طرحها یا بازسازی ساختمان متفاوت است. بنابراین باید تخصص هر مجموعه ای، در بخش طراحی و در بخش اجرا و بازسازی بصورت جداگانه بررسی شود. البته این که یک شرکت بازسازی ساختمان یا دکوراسیون داخلی به هر دو این بخشها، یعنی طراحی و اجرای پروژه ها، مسلط باشد یک امتیاز بسیار عالی محسوب می‌شود.

برای بررسی تخصص یک شرکت در بخش طراحی، باید نمونه پروژه های طراحی شده در آن مجموعه را بررسی کنیم.



نکته سوم: نمونه پروژه های اجرایی با کیفیت بالا در هر شرکت دکوراسیون و بازسازی:
همانطور که در بخش قبلی گفته شد، تخصص در طراحی معماری، کاملاً از تخصص اجرای طرح ها و بازسازی خانه یا ساختمان متفاوت است. این که یک شرکت بازسازی یا معماری داخلی، نمونه کارهای طراحی شده بسیار با کیفیت و جذابی داشته باشد، به معنی آن نیست که میتواند این طرح های زیبا و جذاب را با همان کیفیت اجرا کند.

برای بررسی کیفیت و تخصص اجرایی هر شرکتی بهترین راه، بررسی نمونه پروژه های اجرا شده آن شرکتها همراه با تصاویر مراحل اجرای هر پروژه می باشد.
 
نکته چهارم: تصمیم برای اجرای پروژه توسط یک شرکت یا یک پیمانکار یا حتی خودمان:
معمولاً دستمزد یک شرکت دکوراسیون داخلی یا بازسازی ساختمان متخصص، نسبتاً زیاد است. بنابراین در پروژه های ساده یا کوچک، اگر خود ما زمان، تجربه و توانایی کافی داشته باشیم میتوانیم پروژه را اجرا و مدیریت کنیم.

از طرف دیگر اگر تنها یک یا دو آیتم کوچک در پروژه وجود داشته باشد، میتوانیم پیمانکاران جزء متخصص هر یک از این بخشها را جداگانه انتخاب کرده و اجرای هر بخش را به آنها بسپاریم.

بطور مثال اگر در بازسازی خانه فقط قصد طراحی و اجرای کابینت و نصب کاغذ دیواری را داشته باشیم، میتوانیم دو اکیپ متخصص مربوط به این دو بخش را جداگانه برای اجرای هر کدام انتخاب نماییم.

اما در نهایت برای اجرای پروژه های بازسازی و دکوراسیون متوسط و بزرگ با تعداد آیتمهای اجرایی زیاد، قطعاً درست ترین تصمیم، انتخاب یک شرکت متخصص و با تجربه می باشد.
 
نکته پنجم: انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی یا بازسازی ساختمان از شهر محل پروژه:
کیفیت کار و تسلط هر شرکت بازسازی یا دکوراسیون داخلی در پروژه های شهری که در آن واقع است نسبت به سایر شهرها، بسیار بیشتر است. بنابراین بطور مثال اگر پروژه دکوراسیون مورد نظر ما در شهر تهران باشد، تصمیم بهتر این است که یک شرکت دکوراسیون داخلی در تهران را برای انجام پروژه انتخاب کنیم.


نکته ششم: بررسی هزینه یا دستمزد شرکت بازسازی ساختمان یا دکوراسیون داخلی:
یکی از مهمترین نکاتی که بر روی تصمیم گیری در مورد پروژه مورد نظرمان تأثیر میگذارد، هزینه آن است. بنابراین هزینه یا قیمتی که هر شرکت بازسازی ساختمان یا دکوراسیون داخلی برای انجام پروژه ما اعلام می کند بسیار مهم است.

البته باید از قیمتها و هزینه های پایین با عنوان طراحی، اجرا یا بازسازی ارزان قیمت فاصله بگیریم. شرکت یا مجموعه متخصص، هیچ پروژه ای را ارزان انجام نمیدهد. بلکه تمام پروژه ها را با قیمت مناسب طراحی و اجرا می نماید.
 
شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان آیریا:
یک نمونه از مجموعه های متخصصی که می توانیم شرایط آن را مطابق نکات بالا بررسی نماییم و با سایر شرکتها مقایسه نماییم، شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی آیریا است.

برای بررسی نمونه پروژه های این شرکت، میتوانیم به بخش "نمونه کارهای ما" در منو اصلی سایت این شرکت به آدرس www.airia.ir مراجعه نماییم. این نمونه کارها شامل پروژه های بازسازی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همراه با توضیحات کامل و تصاویر تمامی مراحل اجرای پروژه ها می‌باشد.

همچنین برای بررسی تخصص و تسلط کارشناسان مجموعه آیریا، میتوانیم از طریق شماره تلفن 88851643-021 یا شماره واتس اپ و تلگرام 09352441137، با این مجموعه تماس گرفته و از مشاوره حضوری، تلفنی یا آنلاین کاملاً رایگانی که در اختیار ما قرار میدهند، استفاده نماییم.


کد مطلب: 740244

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/740244/شرکت-دکوراسیون-داخلی-بازسازی-ساختمان-متخصص-چطور-بشناسیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com