جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۸

تائید صلاحیت همسر متهم امنیتی توسط بیمه مرکزی مایه تعجب است

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 740230
یک مقام مسئول با ابراز تعجب از تائید صلاحیت همسر متهم امنیتی برای عضویت در هیات مدیره بیمه البرز از سوی بیمه مرکزی گفت: تائید صلاحیت وی احتمالا با فشار وزارتخانه مربوطه انجام شده است.
تائید صلاحیت همسر متهم امنیتی توسط بیمه مرکزی!
به گزارش جهان نيوز، تائید صلاحیت امین احمدیان که همسرش از متهمان امنیتی است، از سوی بیمه مرکزی، موجب تعجب و حیرت ما شد.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: حراست بیمه مرکزی روی مسائل اینچنینی دقت بالایی دارد و مایه تعجب و حیرت است که صلاحیت احمدیان را برای عضویت در هیأت مدیره بیمه البرز تائید کرد.

وی تصریح کرد: البته حراست بیمه مرکزی برای بررسی صلاحیت افرادی که معرفی می‌شوند، از حراست دستگاه مربوطه استعلام انجام می‌دهد و با توجه به اینکه بیمه البرز از شرکتهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، احتمالاً با تائیدی که از سوی حراست وزارت کار انجام شده، صلاحیت احمدیان تائید شده است.

این مقام مسئول گفت: اینکه همسر یک متهم امنیتی توانسته از کانال نظارتی وزارت کار و بیمه مرکزی عبور کند، نشانه خوبی نیست و مسئولان ذیربط در این زمینه باید پاسخگو باشند.

امین احمدیان، عضو گروهک غیرقانونی ادوار تحکیم وحدت و همسر بهاره هدایت از متهمان امنیتی فتنه ۸۸ است که بیش از ۷ سال سابقه زندانی شدن دارد و اخیراً نیز به علت سازماندهی تجمعات غیرقانونی زمستان ۹۸ در مقابل دانشگاه امیرکبیر نیز به چهار سال زندان محکوم شد؛ احمدیان همچنین در مواضع همسرش با وی همراه بوده و بارها در همین زمینه با رسانه‌های ضدانقلاب و معاند مصاحبه کرده است.

بهمن ۹۸ بود که شنیده شد احمدیان قرار است به عنوان جایگزین نظرعلی صلاحی‌نژاد مدیرعامل نجومی‌بگیر و عزل‌شده بیمه ملت، روانه این شرکت بیمه‌ای شود اما سوابق وی، مانع این انتصاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همسر متهم امنیتی !!!چه جرم بزرگی !!!!
Iran, Islamic Republic of
راحت باش! برای شما فروختن کشور هم جرم محسوب نمیشه!
Iran, Islamic Republic of
شما این آقا را میشناسی؟؟ بنده ایشان و خانواده شان را به طور کامل میشناسم. اشل و نسب ایشان را میشناسم. ایشان اهل نجف آباد اصفهان هستند. خانواده شان یکی از خانواده های مذهبی و پاکدست نجف اباد است. پدرشان خیاط هستند. ارتباط خانوادگی داریم. خدا را به تمامی گفته هایم شاهد میگیرم. خود ایشان یکی از پاکدست ترین انسان هایی است که بنده دیده ام..!!!!
Iran, Islamic Republic of
اول خودت رو ثابت کن بعد بیا برا پاکدستی دیگران قسم و قران بذار جلو مردم.
Iran, Islamic Republic of
پاکدستی با پاک فکری متفاوت است، گاهی یک عقیده سیاسی نادرست، کل قرآن رو هم کنار میذاره، اگرچه به ظاهر پاک دست هم باشه. احمدی نژاد هم پاک دست بود!!
Romania
اتهام همسر چه ربطی به خود فرد داره شاید همسر من اصلا جنایتکار باشه باید من را از کار اخراج کنند؟
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
اتهام همسر، جرم نیست. دلیل اخراج از کار هم نیست. اما واضح است که چنین کسی صلاحیت گرفتن پست های حساس که امکان سوء استفاده و نفوذ در آن هست را ندارد.
این دولت خدایا کی تموم میشه؟!
Iran, Islamic Republic of
...!!
چشمه
United States
چه توجيحاتي ، چون همسرش محكوم امنيتي است نبايد شغل داشته باشد ؟!
Iran, Islamic Republic of
دارد میگوید با همسرش همراهی می کند و مخالف وی نیست.
Iran, Islamic Republic of
قانون شکنی در روز روشن و علنی
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
چرا شغل در نظر اصلاح طلبان فقط در هیئت مدیره و مدیریت و ... خلاصه میشه؟ خدا رحمت کنه مرحوم رفسنجانی رو. میخواست پسرش بیکار نباشه گذاشتش توی هیئت مدیره شرکت نفت.
عزیز دل. شغل داشته باشه اما شغل های حساس رو به همچین آدمی نمیشه داد. افتاد؟
Iran, Islamic Republic of
...
راد
Russian Federation
هر دم از این باغ بری میرسد
..!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
شرکتهای دولتی توی این ۷ سال ملک خصوصی اصلاح طلب بوده و هر جولانی خواستند دادند.!!
بهرام
Romania
......