شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۸

تاکید روحانی بر پرداخت به موقع یارانه‌ها

يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 740173
رییس جمهور با تاکید بر ضرورت تامین و پرداخت به موقع یارانه‌ها و حمایت معیشتی خانوار‌های مشمول، دستور داد که در تامین منابع مالی لازم سازمان‌های پرداخت کننده تسریع صورت گیرد.
تاکید روحانی بر پرداخت به موقع یارانه‌ها
به گزارش جهان نيوز، طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با تاکید بر ضرورت تامین و پرداخت به موقع یارانه‌ها و حمایت معیشتی خانوار‌های مشمول، دستور داد که در تامین منابع مالی لازم سازمان‌های پرداخت کننده تسریع صورت گیرد.

رییس جمهور اظهارداشت: مهمترین نشانه ناکام ماندن تحریم کنندگان اقتصاد ایران این است که به رغم ایجاد محدودیت‌های فراوان در فروش نفت و درآمد ارزی کشور، تامین کالا‌های اساسی و مواد اولیه تولیدی مورد نیاز کشور، بدون وقفه و مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، انجام شده است.

در این جلسه رییس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف موضوع تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۹ کشور ارائه کرد که بر اساس آن در ۵ ماه گذشته و با وجود محدودیت‌های در تحقق برخی از منابع، تخصیص لازم برای پرداخت یارانه‌های خانوار، موارد اولویت دار نظیر پرداخت‌های مربوط به سلامت و نیز منابع لازم برای خرید تضمینی گندم و ردیف‌های مربوط به کاهش فقر مطلق و دیگر مصارف ضروری مورد نیاز تولید، انجام شده است.

همچنین پیشنهاد‌های سازمان برنامه و بودجه در خصوص تدابیر لازم برای کسب درآمد و منابع جدید نیز در این جلسه بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

رییس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه گزارشی از تامین ارز مورد نیاز واردات کالا‌های اساسی ارائه کرد که رئیس جمهور تاکید کرد، تامین ارز مورد نیاز سال ۹۹ و ذخیره سازی استراتژیک مصوب کماکان باید در اولویت اقدامات بانک مرکزی باشد و تسهیلات مورد نیاز برای تامین ارز لازم در این خصوص فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یا خدا برای اینم برنامه داره
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس جمهور تاکی می خواهید از برجام نافرجام دفاع کنید؟.
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی چندبار از مردم عذرخواهی کرده است؟ دولت روحانی از سال 1392 تاکنون از مردم عذرخواهی نکرده است و نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
جای تبریک دارد که آقای رئیس جمهور سرانجام بعد از گذشت مدت 7 سال اعتراف کرد که مردم مایحتاج زندگی خود را گران تهیه می‌کنند و به مشکل و زحمت افتاده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
بنده در دو مرحله ثبت‌نام خودرو از طریق شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا انجام داده‌‌ام و در هر دو مرحله، ثبت‌نام بنده رد شده است. با توجه به اینکه تا کنون هیچ خودرویی از این دو شرکت تهیه نکرده‌ام و به تازگی هم وارد بیست سالگی شده‌‌ام، می‌خواهم علت رد شدن ثبت‌‌نامم را بدانم.
عباس کاشانی
Iran, Islamic Republic of
زمانی که اولین یارانه ی معیشتی پرداخت شد من وخانواده ام مستحق دریافت قرار نگرفتیم و به ما داده نشد.آن زمان دخترم باشگاه زنان دایر کرده بود و در آمد بدی نداشت.....الان سه چهار ماه است به دلیل شیوع بیماری کرونا و نرفتن مردم به باشگاهها دخترم نیز باشگاهش را تعطیل کرده و در واقع ورشکست شده است.ما الان نیازمند یارانه ی معیشتی هستیم ...
Iran, Islamic Republic of
آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که کسی احتیاج به یارانه نداشته باشد
واقعا با این 45000تومن دیگه کسی احتیاج نداره