کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وکیل آنلاین در موسسه تهران وکیل

30 شهريور 1399 ساعت 11:18

در دفتر وکالت آنلاین موسسه تهران وکیل، می‌توان برای گرفتن وکیل آن هم به صورت آنلاین اقدام کرد، که مشاوره خود را به شکل آنلاین دریافت کرد و برای دادن وکالت به وکیل به صورت حضوری اقدام کرد.


با به وجود آمدن اینترنت و گسترش شبکه های مجازی و به طبع وجود ارتباطهای مجازی تا آنجا پیش رفته که کسب وکارها به صورت اینترنتی و از راه دور به خود گرفته است و این امر به دلیل سهل والوصول بودن روابط ، هزینه های کمتر ، سرعت بیشتر و رفت و آمد کمتر در سطح شهر و دیگر مزایا باعث گسترش روابط وکیل آنلاین یا اینترنتی در سطح جامعه شده است و به طبع در مقابل معایبی را هم به خود اختصاص داده است مانند عدم شناخت کافی از طرف مقابل – آشنایی نداشتن با مراکز مربوط – سخت شدن پیگیری قانونی و…. و مسائلی از این قبیل روابط اینترنتی یا از راه دور یا به اصطلاح آنلاین را کمی با مشکل مواجه کرده است و این امر زمانی که رنگ جرم و جنایت و تخلفات مالی به خود می گیرد قضیه کمی بغرنج  می گردد و سازمان هایی که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کنند به این فکر وا داشته است که چگونه امنیت فضای ارتباطی اینترنتی و مجازی را بتوانند کنترل کنند.

در دفتر وکالت آنلاین موسسه تهران وکیل می توان برای گرفتن وکیل آن هم به صورت آنلاین می توان اقدام کرد، که مشاوره خود را به شکل آنلاین دریافت کرد و برای دادن وکالت به وکیل به صورت حضوری اقدام کرد ، حتی در دفتر وکالت موسسه تهران وکیل ارسال مدارک برای بازخوانی و مطالعه وکیل به شکل اینترنتی و آنلاین قابل نجام است وکلای موجود در دفتر موسسه تهران وکیل که دارای سابقه و تجربه حقوقی کافی را دارا می باشند هم به شکل تخصصی ارائه مشاوره می نمایند، دفتر وکلای تهران دارای 30 خط ویژه مشاوره حقوقی رایگان و دارای خط ویژه ای برای تماس ها و وکالت به شکل انلاین  در فضای مجازی می باشد. که به طور کلی می توان گفت در تمامی زمینه های حقوقی، کیفری، که شامل گرایشات در زمینه ی خانواده، کیفری، حقوقی، ملکی، ثبت احوالف دعاوی بین المللیف ثبت شرکت، لوگو و برند توسط وکیل، دیوان عدالت اداری، کارگر و کارفرما  ارائه خدمات می کند و با داشتن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در تمامی زمینه ها گفته شده در بالا می‌باشد.



 
حال  سر شاخه های دعاوی زمینه فعالیت وکالت آنلاین موسسه تهران وکیل را توضیح می دهیم.

1- دعاوی خانوادگی که شامل: طلاق، نفقه، مهریه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، حضانت طفل، حکم رشد، استرداد جهیزیه، استرداد و ملاقات فرزند و سایر دعاوی خانوادگی را انجام می‌دهند.

2-دعاوی حقوقی: شامل مطالبه وجه، مطالبه اوراق تجاری از بیل برات، چکو سفته، اجرت المثل ایام تصرف ملک، خودرو، دعاوی ملکی، دعاوی موجر و مستاجر ، گرفتن تخلییه، فوری مستاجر، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی در املاک غیر منقول و منقول و همچنین خودرو،الزام به انجام تعهد، در تمامی قراردادهای کاری، مطالبه خسارت تاخیر تادیه؛ مطالبه خسارت‌های وارد مالی؛ ملکی و بدنی، محاسبه خسارت های دیر کرد به نرخ روز، تحویل مبیع در قراردادهای بیع، فسخ و ابطال مبایعه نامه‌های تجاری، ملکی، و دعاوی مربوط به ثبت احوال شامل تغییر نام و نام خانوادگی.

3-دعاوی کیفری که در دفتر وکلای موسسه تهران وکیل که اعلام وکالت انلاین می نمایند شامل: قتل، سرقت، کلاهبرداری، رابطه نامشروع، تجاوز به عنف، تصحیل مال نامشروع، تصادفات رانندگی، دیاتف ایرادهای ضرب و جرح، جعل و استفاده از سند مجعول، آدم رباییف خیانت در امانت، فروش و انتقال مال غیر، تصرف عدوانی ملک؛ معامله معارض؛ رشوه،ربا، شهادت، شهادت دروغ، توهین، تهدید به قتل، تهدید به طور کلی افترا، عدم ثبت نکاح، مزاحمت تلفنی، دعاوی مربوط به قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز و سایر دعاوی کیفری را انجام می دهند.

و حتی در ثبت شرکت، قراردادهای شراکتی، کمیسیون های ماده100 شهرداری، دیوان اداری و شکایت های کارگر و کارفرما؛ آماده ارائه خدمات حقوقی و وکالتی می باشند.

این روش آنلاین بودن وکیل و قبول وکالت می توان کمک شایانی به افراد و عموم مردم انجام دهد.

به طور مثال در یک شرایط  بد مکانی یک مشکل حقوقی به وجود می آید برای شخص که قادر به دسترسی به وکیل یا مشاور حقوقی نیست می تواند با گرفتن تلفن ثابت یا موبایل یا حتی ارسال تماس از طریق شبکه های مجازی با دفتر موسسه تهران وکیل مشکل خود را مطرح کرده و مشاوره مربوطه و لازم را از وکیل دریافت نماید.

و برای دریافت مشاوره و حبت با وکیل آن هم به شکل حضوری می توان به دفتر موسسه تهران وکیل واقع در شرق تهران به نشانی تهران، میدان رسالت خیابان فرجام، بعد از چهار راه حیدر خانی- پلاک 578- طبقه دوم مراجعه کرد.
منبع: www.tehran-atorney.com/وکیل-آنلاین


کد مطلب: 740142

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/740142/وکیل-آنلاین-موسسه-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com