پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸

بایدن: ترامپ مرتکب جنایت شد

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۲۰
کد مطلب: 740022
نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌گوید ترامپ باید از مقام خود کناره‌گیری کند چرا که با کوچک جلوه دادن خطر کرونا، مرتکب جنایت شده است.
بایدن: ترامپ مرتکب جنایت شد
به گزارش جهان نيوز، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بار دیگر نحوه مدیریت بحران کرونا از سوی دولت ترامپ را به باد انتقاد گرفت.

وی عملکرد رقیب دموکرات را در مواجهه با کرونا «غیرمسئولانه» خواند و گفت تلاش او در راستای کم اهمیت جلوه دادن خطر بیماری کووید ۱۹، «جنایت» است.

بایدن در این باره افزود: این موضوع که ترامپ برغم آگاهی از وخیم بودن بحران کرونا، در جهت کم اهمیت جلوه داده آن تلاش کرده تقریباً یک اقدام جنایتکارانه است و به همین دلیل باید کناره‌گیری کند.

همچنین، بایدن وعده ترامپ را مبنی بر توزیع واکسن کرونا تا چند هفته دیگر، اقدامی فریبکارانه در راستای جلب آراء مردمی توصیف کرد.

تا انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا که موعد آن ۱۳ آبان است، فاصله زیادی باقی نمانده و نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه این رقابت، با انگیزه جلب آراء مردمی، به اتهام‌زنی علیه یکدیگر روی آورده‌اند. برای مثال در حالی که بایدن رقیب جمهوریخواه را به تبانی با روسیه متهم می‌کند؛ ترامپ هم طرف مقابل را دست‌نشانده چین می‌داند. این در حالی است که مسکو و پکن بارها هشدار داده‌اند که احزاب آمریکایی نباید حین تسویه حساب داخلی، پای بازیگران خارجی را وسط بکشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به دانشمندان گوش دهید نه حرف‌های ترامپ/ ترامپ یک تروریست و دیکتاتور است
Iran, Islamic Republic of
ادعای ترامپ: ظرف یک هفته با تهران به توافق می‌رسیم!
هم ترامپ غلط می کندهم آمریکایی ها!
ترامپ مورد اعتماد ما نیست.
Iran, Islamic Republic of
وزیر خارجه امارات سال نو صهیونیست ها را تبریک گفت
Iran, Islamic Republic of
صهیونیست‌ها اگر توان داشتند، امنیت خودشان در اولویت بود / مردم منطقه رژیم صهیونیستی را دشمن خود می‌دانند
Iran, Islamic Republic of
کدام سامانه‌های موشکی سپاه پاسداران در خلیج فارس مستقر هستند؟
Iran, Islamic Republic of
تصمیم دونالد ترامپ در باره قدس هم برای ما هیچ ارزشی نداشته است ندارد.
Iran, Islamic Republic of
جهان اسلام نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند.
این حرکت انجام شده از سوی برخی کشورهای عربی یک خیانت بزرگ و توطئه ای نابخشودنی علیه آرمان های ملت فلسطین می باشد. حاکمان امارات و بحرین با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و ملت‌های منطقه خیانت کردند.
Bulgaria
امروز چرا نظرات منفی یا مثبت ثبت نمیشه ؟!مشکل سیستمه