جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

عکس/ جشن سالگرد ازدواج زن انگلیسی با درخت سوژه شد! +عکس

پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 739931
یک زن انگلیسی که با ثبت ازدواج عجیب خود با یک درخت به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود، سالگرد یک سالگی ازدواجش را نیز جشن گرفت.
عکس/ سالگرد ازدواج زن انگلیسی با درخت!
به گزارش جهان نيوز، یک زن انگلیسی با جشن گرفتن سالگرد یک سالگی ازدواج خود با یک درخت بار دیگر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «کِیت چونینگهام» که پیشتر نامش را به اِلدِر تغییر داده بود گفت که ازدواجش با این درخت موفق بوده و تصمیمی برای جدایی و طلاق ندارد. هدیه سنتی این زن برای درخت در لوین سالگرد ازدواجشان یک کاغذ بود.

این زن ۳۸ ساله ضمن ابراز خوشحالی از این انتخاب خود گفت که ازدواج با این درخت که در سپتامبر سال گذشته در پارک ریمورس، ولی کانتی در منطقه سِفتون مری سیاد انجام شد بهترین تصمیم زندگی‌اش بوده است. جشن ازدواج این زن با حضور دو نفر از دوستانش و همچنین به گفته این زن تعدادی از دوستان این درخت که گل‌های اطراف بودند برگزار شد. این در حالی بود که الدر اعتراف کرد که پسر ۱۵ ساله اش هنگام برگزاری این مراسم کمی خجالت زده شده بود.


الدر که که پیشتر به عنوان دستیار استاد دانشگاه مشغول به کار بود گفت که برخی اوقات پنج بار در هفته به این درخت سر می‌زند و برای همیشه به آن وفادار خواهد ماند.

الدر در این باره گفت: «درختان همیشه در اولویت هستند. آن‌ها ما را زنده نگه داشته‌اند. زنده بودن ما به بودن آن‌ها وابسته است. من فکر می‌کنم ازدواج با این درخت یکی از بهترین تصمیمات زندگی‌ام بود.»

گفتنی است؛ ازدواج این زن انگلیسی با این درخت به شکلی نمادین انجام شده و هدف او از این اقدام جلب توجه همگان برای حفظ و پاسداری از این گوهر گرانبها روی زمین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بهترین تصمیم را گرفته!!!! شوهر بی دردسر همین درخته!!! اگر میوه بده خرج خانواده را هم تامین میکنه!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی این درخت را قطع کند، قاتل حساب می شود!
عباس
Iran, Islamic Republic of
آرزوی شفای عاجل برای خانم الدر را دارم ( از طرف درخت)
Iran, Islamic Republic of


مردمان دوره آخرالزمان علیرغم پیشرفت در علم و صنعت و فناوری پیشرفت کرده اند اما در اخلاق و فرهنگ انسانی به شدت دچار انحطاط گشته و در نتیجه از خداباوری و اعتقاد به خالق کائنات و جهان پس از فاصله گرفته اند.