کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرقت از خانه پولداران در پوشش خدمتکار

روزنامه جوان , 27 شهريور 1399 ساعت 9:22

زن تحصیلکرده که متهم است در پوشش خدمتکار به خانه افراد پولدار دستبرد می‌زد، بازداشت شد.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ کارآگاه سید‌علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: شامگاه هفتم مرداد‌ماه امسال بود که مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. او گفت: من صبح امروز مثل همیشه راهی محل کارم شدم. لحظاتی قبل که به خانه برگشتم، متوجه به هم ریختگی وضع خانه شدم. فهمیدم که دزد به خانه زده‌است.


بعد از تحقیق مشخص شد که مقداری پول، طلا و لوازم باارزش دیگر به قیمت ۴۰۰‌میلیون تومان سرقت شده است. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور قاضی برای بررسی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران فرستاده‌شد. بررسی میدانی کارآگاهان پلیس با بازبینی دوربین‌های مداربسته نشان داد که سارق زن جوانی است که ساعت‌۱۴ روز حادثه وارد خانه شده و بعد از ارتکاب سرقت محل را ترک کرده‌است. شاکی بعد از دیدن تصویر زن، او را شناسایی کرد. او گفت: مدتی قبل بود که این زن را که سمیرا نام دارد به عنوان خدمتکار استخدام کردم. او گاهی برای نظافت به خانه‌ام می‌آمد که از وی شکایت دارم.

بعد از شناسایی متهم بود که تحقیقات برای بازداشت سمیرا به جریان افتاده و مأموران پلیس نهم شهریور وی را در یکی از مرز‌های غربی کشور بازداشت کردند. سمیرا در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کرد و گفت: من کارشناس ارشد حسابداری هستم. بعد از پایان تحصیلاتم نتوانستم برای خودم کار مناسبی پیدا کنم. از طرفی به خاطر مشکلات خانوادگی که داشتم خانواده‌ام من را طرد کرده‌بودند، برای همین تصمیم به سرقت گرفتم. متهم گفت: نقشه‌ام این بود که در پوشش کار خدمات وارد خانه افراد پولدار شوم و در فرصت مناسب اموالشان را سرقت کنم. متهم همچنین گفت که اموال سرقت شده را به سه مالخر فروخته است. متهم گفت: من به جز سرقت ۴۰۰‌میلیون تومان از خانه شاکی از خانه خواهرش هم ۵۰۰‌میلیون تومان سرقت کردم. بعد از آن بود که تصمیم داشتم از طریق مرز غربی از کشورخارج شوم که بازداشت شدم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان موفق شدند سه مالخر پرونده را هم بازداشت کنند.

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در جریان است.


کد مطلب: 739925

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/739925/سرقت-خانه-پولداران-پوشش-خدمتکار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com