کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه استقلال درباره منتفی شدن حضور استراماچونی

ورزش سه , 27 شهريور 1399 ساعت 8:54

باشگاه استقلال رسما اعلام کرد بازگشت سرمربی ایتالیایی به این تیم منتفی است.


به گزارش جهان نیوز، در هفته‌های پایانی فصل اخیر لیگ برتر شایعات برای بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال مطرح شد و این موضوع به اندازه‌ای جدیت پیدا کرد که فرهاد مجیدی نیز از مذاکرات این باشگاه با سرمربی ایتالیایی مطلع و از سمت خود استعفاء داده بود.

احمد سعادتمند روز یکم شهریورماه برای گرفتن تخفیف و کاهش محکومیت‌های سنگین مالی به اروپا سفر کرده بود تا مذاکراتی را با وینفرد شفر و استراماچونی انجام دهد و از سرمربیان سابق آبی‌ها تخفیف بگیرد، اما همین سفر موجب شد تا شایعات برای مذاکره این باشگاه با سرمربی ایتالیایی جدی‌تر از همیشه شود.

باشگاه استقلال روز سیزدهم شهریورماه و درست ساعاتی پس از شکست در فینال جام حذفی مقابل تراکتور، در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد برای رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای او طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت‌های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود.

با وجود اینکه مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اخیرا تاکید کرده بود در حال رایزنی با مسؤولان قوه قضاییه و مدیران ورزشی و فدراسیون فوتبال برای رفع محدودیت جذب مربیان خارجی هستند تا شرایط بازگشت استراماچونی را فراهم کنند، اما این سرمربی ایتالیایی دو روز قبل اعلام کرد هیچ مذاکره جدی با او صورت نگرفته و از این موضوع به شدت عصبانی است.

پس از کش و قوس‌های فراوان، دقایقی قبل باشگاه استقلال رسما اعلام کرد پرونده بازگشت استراماچونی به این تیم بسته شده و این اتفاق نخواهد افتاد.

متن بیانیه این باشگاه در زیر آمده است:
«هواداران فهیم  باشگاه بزرگ استقلال
متاسفانه طی روزهای گذشته، تلاش‌های باشگاه استقلال  برای بازگشت آقای آندره‌آ استراماچونی به نتیجه  نرسید و نظر به محدودیت‌های قانونی و زمانی،  پرونده بازگشت ایشان برای این فصل  مختومه اعلام می‌گردد.

از همه شما هواداران برای همراهی‌تان سپاسگزاریم و ان‌شاءالله با عملکرد درخشان در فصل آینده لیگ برتر پاسخ اعتمادتان را خواهیم داد.

و امید داریم با توجه به حفظ تمامی بازیکنان ارزشمند خود در آستانه جام باشگاه‌های آسیا در دوحه قطر با حمایت‌های روحیه بخش خود، برگ زرین دیگری بر تالار افتخارات پُرافتخارترین تیم باشگاهی ایرانی در آسیا بیافزاییم.»


کد مطلب: 739917

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/739917/بیانیه-استقلال-درباره-منتفی-شدن-حضور-استراماچونی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com