جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

ترامپ: عربستان هم به روند صلح می‌پیوندد

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 739825
رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت که عربستان سعودی به زودی و در وقت مناسب به روند صلح خواهد پیوست.
ترامپ: عربستان هم به روند صلح می‌پیوندد
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) مدعی شد که دست کم 7 الی 9 کشور به زودی به دایره صلح خواهند پیوست.

وی که این سخنان را پیش از ترک کاخ سفید به مقصد ایالت «پنسیلوانیا» مطرح میکرد، افزود: «عربستان سعودی نیز به زودی در وقت مناسبه به روند صلح» خواهد پیوست.»

رئیس جمهور آمریکا سه شنبه نیز در مراسم امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی با بحرین و امارات گفت: «این توافق مسیر را برای صلح در خاورمیانه هموار می‌کند. کسی فکر نمی‌کرد چنین توافقی امکان‌پذیر بود و من از ملت‌های خاورمیانه خواستم تفاوت‌هایشان را کنار بگذارند.»

مقامات اماراتی و بحرینی ساعاتی پیش در حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن توافق سازش کشورشان با رژیم اشغالگر صهیونیستی را امضا کردند.

امارات بیست و سوم مرداد و بحرین نیز بیست و یکم شهریور اعلام کردند که با رژیم اسرائیل بر سر عادی‌سازی روابط به توافق رسیدند. این توافق با وساطت و خواست ترامپ به عنوان دستاوردی برای خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفته و رئیس جمهور آمریکا آن را حاصل تلاش‌های خود دانسته است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فابل توجه جناب استاد سیاست خارجی علی مطهری
United States
اگر سعودی صلح خود با رژیم صهیونیستی را با امضای قرارداد علنی کند...؟؟؟!!!!
Bulgaria
اینها در عمل برای تضعیف مسلمانان منطقه سالهاست در یک جبهه اند صیونیستها ووهابیت آدمخوار