پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

روایت شهید مدافع حرم از بهترین روز زندگی‌اش

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 739668
روایت شهید مدافع حرم از بهترین روز زندگی‌اش
به گزارش جهان نيوز، شهید مدافع حرم مسلم خیزاب فرمانده‌ گردان یا زهرا(س) از لشکر 14 امام حسین(ع) در سوریه بود. وی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و با آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس به جبهه مقاومت پیوست و سال94 در سوریه به شهادت رسید. آنچنانکه در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: روي سنگ قبرم بنويسيد که «تشنه نابودي صهيونيست‌ها بوده و هستم و بهترين روزم، روز نابودي صهيونيست‌هاست».

در بخش دیگری از وصیت نامه این شهید می‌خوانیم: حاضر نيستم که هيچ کس برايم مشکي بپوشد و عزا نگه دارد و کار خيري را به تعويق بياندازد و راضي نيستم که همکارانم از وقت کاري خود زده و در مراسم من شرکت کنند... از خدا بخواهيد ثواب همه مجاهدتها و رشادت‌هاي لشکريان حسين(ع) را در همه جا و همه حالات هم رتبه و هم درجه و هم مقام شهداي عزيز بدر و احد و خندق و صفين و جمل و کربلا قرار دهد و ما را از زمره بهترين ياوران ولايت و امام عصر(عج) برشمرد و نگذاريد که پرچم عزت و اقتدار اسلام و انقلاب عزيز لحظاتي از سرافرازي بايستد و مايه عزت و آبروي لشکر 14 امام حسين(ع) باشيد و اميدوارم که خداوند شهادت مرا در گردان حضرت زهرا (س) رقم بزند و مرا نوکر و خادم بهترين ياران علي(ع) قرار دهد.و تا آخرين لحظه دست از حمايت ولي و رهبر عزيزم بر نداريم...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهید مسلم خیزاب عزیز که در حیات خود به فکر مدال پرافتخار شهادت بود و شنیدم حتی به فرزند خردسال خود نیز که الان شاید پسربچه نزدیک به 10 ساله باشد سفارش غسل شهادت می کرده ..
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد فرمانده
حامد
Iran, Islamic Republic of
التماس دعای مخصوص عزیز الله