کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا باید آهنگ جدید را دانلود کنیم؟

23 شهريور 1399 ساعت 11:29

گوش دادن به موسیقی امری است که از گذشته تاکنون مردم را درگیر خود ساخته است و باعث آرامش روح و ذهن می‌شود.


تاکنون با خود پنداشته‌اید که چرا باید موسیقی را گوش دهیم؟ چه عواملی باعث ساخت آهنگ می شوند؟ چه پارامتر هایی یک آهنگ خوب را میسازد ؟ و ... این ها همه سوالاتی هستند که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

گوش دادن به موسیقی امری است که از گذشته تاکنون مردم را درگیر خود ساخته است و باعث آرامش روح و ذهن می‌شود و نه تنها آرام کننده است بلکه روح آدم را نیز جلا می دهد. کسانی هستند که آهنگ های شاد گوش می‌دهند و کسانی نیز آهنگ های غمگین!

هر کدام از مخاطب ها هم نیز بر اساس سلیقه آن لحظه شان این گونه موسیقی مورد نظرشان را انتخاب می کنند.
شاید بهتر باشد مبحث را اینگونه ادامه دهیم که سایت آی ریتم همانطورکه میدانید برای مخاطبان خود ارزش قائل شده است و از هر دو موضوع غمگین و شاد؛ دانلود آهنگ جدید را ارائه می‌دهد.

بر اساس تحقیقاتی که دانشمندان بدست آورده اند موزیک های شاد باعث انرژی و هیجان و موزیک های غمگین باعث خوب کردن حال و درک آن شخص می شود. فی المجموع آهنگ باعث حال خوب می شود.



 
حال می خواهیم به این بپردازیم که چه اپشن هایی باعث ساخت آهنگ می شوند. از احسان کریمی خواننده و تنظیم کننده مشهور موسیقی جویا شدیم تا با این پارامتر ها بیشتر آشنا شویم. این هنرمند اعتقاد دارد موسیقی بنای ساخت روح است و باعث می شود روح شما همواره در حالتی ریلکس باشد و به دور از هرگونه انرژی منفی قرار گیرد. صدا های موسیقیایی یعنی صداهایی که با احساس هستند و طنین دارند و خط ثابتی از امواج نیستند و تغییر می کنند مانند صدای تار، گیتار، و ... یک موسیقی را شکل می دهند. هر چند گاهی ممکن است یک صدای غیر موسیقیایی مثل صدای نویز نیست یک شخص را درگیر کند.

جدیدترین موزیک ها را از سایت دانلود آهنگ جدید آی ریتم دریافت کنید.


کد مطلب: 739540

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/739540/چرا-باید-آهنگ-جدید-دانلود-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com