جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

۳۲ تُن کره احتکار شده در شهریار کشف شد

يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 739488
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف سردخانه ۳۲ تُنی کره در شهریار خبر داد.
۳۲ تُن کره احتکار شده در شهریار کشف شد
به گزارش جهان نيوز، سردار محسن خانچرلی از کشف انبار و سردخانه احتکار ۳۲ تنی کره در شهریار خبر داد و افزود: ارزش این کره‌های احتکار شده بنا به نظر کارشناسان ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده و در این زمینه یک تن دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی شهریار شده است.

وی افزود: سودجویان بدانند، که با هرگونه بهره برداری و سو استفاده غیرقانونی از وضعیت بازار و احتکار اجناس مورد نیاز مردم، به شدت برخورد خواهد شد و این افراد دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران همچنین از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ سرقت خودرو در ملارد خبر داد و گفت: در این راستا دو نفر دستگیر شدند و به سرقت سریالی خودروهای پراید در ملارد اعتراف کردند و از طریق سارقان دستگیر شده ۱۱ مالخر اموال مسروقه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ملارد شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر شدند.

خانچرلی گفت: این افراد در بازجویی تکمیلی به ۵۰ فقره سرقت خودروی پراید و قطعات آن در شهرستان ملارد اعتراف کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
کشف ۳۲ تن کره احتکار شده در شهریار/ دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هم در رسانه ها شعار سرمی دهند ترامپ و آمریکا مردم ایران را تحریم کردند و تحریم می کنند.