چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

کشف ۳۲ تن کره احتکار شده در شهریار

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 739445
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳۲ تن کره احتکارشده در شهریار خبر داد.
کشف ۳۲ تن کره احتکار شده در شهریار
به گزارش جهان نيوز، سردار محسن خانچرلی با اعلام خبر کشف ۳۲ تن کره بسته‌بندی شده در شهریار، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی درباره احتکار مواد لبنی در شهریار، بررسی و تحقیق پلیس در این زمینه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسایی محل احتکار مواد لبنی در سردخانه‌ای در جاده شهریار به تهران، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری اداره صمت شهریار در بازرسی از محل، ۳۲ تن کره بسته‌بندی پاستوریزه به تاریخ خرید سال ۹۸ را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالای احتکار شده بنا به نظر کارشناسان ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی شهریار شد.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
کشف ۳۲ تن کره احتکار شده در شهریار/ دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هم در رسانه ها شعار سرمی دهند ترامپ و آمریکا مردم ایران را تحریم کردند و تحریم می کنند.