جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اصلاح‌طلبان کارنامه قابل ارائه به مردم ندارند

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 739395
افراطیون مدعی اصلاحات پس از ۷ سال سوءاستفاده از دولت، اکنون می‌گویند: دیگر دنبال «کاندیدای اجاره‌ای» نیستند.
اصلاح‌طلبان کارنامه قابل ارائه به مردم ندارند
به گزارش جهان نيوز، این ادبیات سخیف در حالی است که طیف مذکور نه در سال ۹۲ و نه در سال ۹۶ نگفتند روحانی نامزد اجاره‌ای آنهاست. اما اکنون که استفاده خود را کرده و ناکارآمدی خود را هم پای دولت روحانی نوشته‌اند، سعی می‌کنند با تنزّه‌طلبی، کلاهبرداری جدیدی را برای انتخابات سال آینده تدارک کنند.

در همین زمینه محمود میرلوحی به روزنامه آرمان گفت: به جز احزابی که در انتخابات مجلس لیست دادند، دیگر احزاب اصلاح‌طلب، طرفدار حمایت از نامزد اجاره‌ای در سال ۱۴۰۰ نیستند.

غلامعلی رجایی هم گفته است کاندیدای اجاره‌ای مشکل اصلاح‌طلبان را حل نمی‌کند. آقای روحانی از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نکرد.

وی افزود: عملکرد دولت آقای روحانی منتسب به جریان اصلاحات می‌شود و مردم از اصلاح‌طلبان به‌عنوان حامی این دولت می‌خواهند در مقابل عملکرد دولت پاسخگو باشند.

آقای روحانی با وجود توفیقاتی که در مدیریت کشور بدون فروش نفت به دست آورده اما در عمل موفق نشده مشکلات معیشتی مردم را حل کند که در شرایط کنونی مهم‌ترین مشکل مردم است. سیاست‌های اقتصادی نامناسبی که دولت آقای روحانی در پیش گرفته نه تنها وجهه دولت اعتدال را تحت‌الشعاع قرار داده؛ بلکه به وجهه اصلاح‌طلبان نیز در بین مردم آسیب زده است. آقای روحانی باید پایگاه اجتماعی خود را حفظ و به شکلی عمل می‌کرد که این پایگاه اجتماعی را پس از خود به جریان اصلاحات تحویل می‌داد. این در حالی است که چنین اتفاقی رخ نداده و امروز اصلاح‌طلبان با چالش پاسخگویی در مقابل عملکرد دولت آقای روحانی مواجه هستند.

رجایی گفت: اصلاح‌طلبان با موانعی مواجه هستند که برخی از آنها خودساخته‌اند. به‌عنوان مثال اصلاح‌طلبان نباید رویکردی در پیش می‌گرفتند که شهردار تهران سه بار تغییر کند. اگر از همان ابتدا اجازه می‌دادند فردی مانند محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران انتخاب شود هم وضعیت تهران بهتر بود و هم نیاز به تغییر شهردار وجود نداشت. با این وجود انتخاب‌های دیگری در دستور کار قرار گرفت که پس از مدتی اصلاح‌طلبان مجبور به عقب‌نشینی در مقابل هرکدام از آنها شدند. وضعیت به شکلی است که اصلاح‌طلبان با توجه به عملکرد دولت، مجلس دهم و شورای شهر نمی‌توانند کارنامه قابل قبولی را درباره عملکرد خود به مردم ارائه کنند.
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *