کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازداشت عوامل کلیپ غش‌کردن دانش‌آموز کرونایی

21 شهريور 1399 ساعت 7:00

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: عوامل ضبط و انتشار کلیپی که غش کردن یک دانش‌آموز را به کرونا نسبت داده و باعث تشویش اذهان عمومی شده بودند، دستگیر شدند.


به گزارش جهان نیوز، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: عوامل ضبط و انتشار کلیپی که غش کردن یک دانش‌آموز را به کرونا نسبت داده و باعث تشویش اذهان عمومی شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش فارس، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در واکنش به انتشار کلیپی مبنی بر ابتلای یک دانش آموز به کرونا در مدرسه و غش کردن وی در صف، اظهار داشت: بلافاصله با انتشار چنین کلیپی در فضای مجازی و نگرانی خانواده‌ها و تشویش اذهان عمومی و با درخواست رسمی آموزش و پرورش، پلیس فتا به پرونده ورود و بررسی‌های لازم را انجام داد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: با توجه به بررسی‌ها مشخص شد که دانش‌آموز مذکور دچار کرونا نبوده است؛ بنابراین پلیس بازداشت و دستگیری عوامل ضبط فیلم و انتشار آن در فضای مجازی را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: بلافاصله فردی که کلیپ را ضبط کرده بود و همچنین فردی که آن کلیپ را در فضای مجازی بارگذاری کرده بود، شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: تشویش اذهان عمومی طبق قانون جرم است و پلیس اجازه نمی‌دهد که افرادی آرامش و آسایش مردم را با انتشار کلیپ‌های دروغین به مخاطره بیندازند.


کد مطلب: 739353

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/739353/بازداشت-عوامل-کلیپ-غش-کردن-دانش-آموز-کرونایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com