سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۱۲۳
حتی طرفدران هاشمی رفسنجانی هم نگران شدند!

روش‌های تکراری برای دیده شدن و کسب محبوبیت/ علاقه عبرت آموز احمدی‌نژاد به تقلید از هاشمی رفسنجانی حتی در نام کتاب!

پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 739309
نکته قابل تامل در انتشار کتاب «بي‌پرده با احمدي‌نژاد» تقليد از کتاب «بي‌پرده با هاشمي‌رفسنجاني» است که در سال 82 منتشر شد. اين تقليد نشان مي‌دهد که هنوز حس رقابت احمدي‌نژاد با هاشمي ادامه دارد و تصور مي‌کنند با شبيه‌سازي اقداماتشان با فعاليت‌هاي طيف هاشمي به کسب محبوبيت بپردازند
روش‌های تکراری برای دیده شدن و کسب محبوبیت/ علاقه عبرت آموز احمدی‌نژاد به تقلید از هاشمی رفسنجانی حتی در نام کتاب!
گروه سیاسی جهان نيوز: گرچه شبیه شدن رفتارهای چهره های سیاسی که از گفتمان انقلاب و رهبری فاصله می گیرند، مساله تازه ای نیست ولی نزدیک شدن عملکرد احمدی نژاد به رفتارهای سیاسی هاشمی رفسنجانی که روزگاری دشمن سرسخت آن محسوب می‌شد، جای تامل و عبرت دارد. نکته جال اینجاست که کار این شباهت به جایی رسیده که حتی طرفداران و نزدیکان هاشمی رفسنجانی نیز در اینباره ابراز نگرانی می کنند!

به گزارش جهان نيوز، یکی از رسانه های نزدیک به خانواده آیت الله هاشمی که ارگان رسانه ای این خانواده در میان مطبوعات شناخته می شود، از تقلید احمدی نژاد از رفتارهای آیت الله هاشمی ابراز نگرانی کرده و البته این مشابهت سازی را بی فایده و بی حاصل دانسته است.

روزنامه آرمان ملی نزدیک به خانواده هاشمی رفسنجانی طی گزارشی نوشته است: کتاب «بي‌پرده با احمدي‌نژاد» رونمايي شد؛ کتابي که نويسنده آن محمدرضا تقوي‌فرد است. از تصاوير منتشرشده چنين برمي‌آيد که تعداد کمي از اين مراسم استقبال کردند و حتي کتاب بي‌پرده با احمدي‌نژاد هم با وجود تبليغات زيادي که داشت مورد استقبال قرار نگرفت. احمدي‌نژاد به ثبت آثار و به يادگار ماندن کتاب‌هايي با محوريت خودش علاقه دارد، چنانکه کتاب «خادم ملت» درباره او منتشر شد يا بهمن 92 چاپ خاطرات محمود احمدي‌نژاد در مرکز اسناد کليد خورد. احمدي‌نژاد که براي پاسخ به ديدار روح‌ا... حسينيان، رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامي و مشاور سياسي‌اش در دولت نهم از ساختمان ولنجک به مرکز اسناد رفته بود، قول چاپ کتاب خاطراتش را به يار قديمي خودش داد که چند روزي است از فوت او مي‌گذرد و در آن مقطع رياست مرکز اسناد انقلاب اسلامي بود. همان زمان حسينيان اعلام کرد که ديدارش با احمدي‌نژاد سياسي نبوده و تنها درمورد چگونگي، زمان گرفتن و دريافت خاطرات رئيس‌جمهوري متمرکز بوده است. وي همچنين اظهار داشت که مرکز اسناد کتاب خاطرات محمود احمدي‌نژاد را منتشر خواهد کرد. آنچه احمدي‌نژاد طي 8 سال انجام داد موضوعي نبود که مخاطب نداشته باشد و پي بردن به تصميمات عجيب و غريب او در پاستور براي همه جالب بود؛ به‌نحوي‌که ويکي‌ليکس مدعي شد بخشي از پيش‌نويس کتاب خاطرات احمدي‌نژاد مانند علت بروز اختلافات عقيده‌اي با داوود احمدي‌نژاد، بازي کردن تنيس با هوگو چاوز، خواستگاري از دختر رحيم مشايي و... را در اختيار دارد اما اکنون عدم استقبال از مراسم رونمايي از کتاب «بي‌پرده با احمدي‌نژاد» نشان داد که چندان تمايلي به دانستن ناگفته‌هاي احمدي‌نژاد وجود ندارد.

تقليد از کتاب آيت‌ا... هاشمي
نکته قابل تامل در انتشار کتاب «بي‌پرده با احمدي‌نژاد» تقليد از کتاب «بي‌پرده با هاشمي‌رفسنجاني» است که در سال 82 منتشر شد. اين تقليد نشان مي‌دهد که هنوز حس رقابت احمدي‌نژاد با هاشمي ادامه دارد و تصور مي‌کنند با شبيه‌سازي اقداماتشان با فعاليت‌هاي طيف هاشمي به کسب محبوبيت بپردازند اما غافل از آن هستند که با اين‌گونه اقدامات نه‌تنها ذره‌اي به مقبوليت آنها افزوده نمي‌شود بلکه مهر تاييدي بر بي‌اعتباري خودشان مي‌زنند. در سال 98 اين خبر رسيد که «کتاب ناگفته‌هاي احمدي‌نژاد منتشر شد» و چنين اعلام شد که محتواي گفت‌وگوي تقوي‌فرد با احمدي‌نژاد است و درباره کتاب «بي‌پرده با احمدي‌نژاد» هم همين توضيحات داده شده؛ بنابراين ظاهرا نام کتاب براي شبيه کردنش با کتاب هاشمي تغيير کرده است.

احمدي‌نژاد «جناب» و «حضرت» نيست
نويسنده «بي‌پرده با احمدي‌نژاد» در رونمايي از اين کتاب گفت: اين گفت‌وگو فروردين 98 انجام و حدود 13 صفحه از آن حذف شد. زمان‌بندي چاپ کتاب نبايد آنقدر طولاني مي‌شد و چون پروسه مجوز کتاب طول کشيد اين شائبه به وجود آمد که چون نزديک انتخابات رياست‌جمهوري است کتاب جنبه تبليغاتي دارد، درحالي‌که واقعا اينطور نيست. محتواي کتاب صرفا درباره انديشه است و قرار هم نبود بهره‌برداري سياسي از آن شود. تقوي‌فرد در ادامه با اشاره به چاپ کتاب بي‌پرده با احمدي‌نژاد گفت: يک ويژگي آقاي احمدي‌نژاد اين است که «جناب» و «حضرت» نيست. وقتي اين واژه‌ها مي‌آيد ديگر کسي نمي‌تواند با او صحبت کند. گاهي اين واژه‌ها آنقدر طولاني مي‌شود که دو خط فقط صرف عنوان طرف مي‌شود. ما بايد قدرت و جرات نقد يکديگر را داشته باشيم. ما در دوره حساسي از تاريخ زندگي مي‌کنيم. يکي از دلايل چاپ اين کتاب اين بود که سوالات صريحي از آقاي احمدي‌نژاد مطرح کردم و لايه‌لايه زندگي او را نقد و مرور کردم.

وي در ادامه گفت: همين الان به سايت کرسي‌هاي آزادانديشي سر بزنيد، آخرين مقالات مربوط به سال 92 است. مقام معظم رهبري بارها تاکيد کردند اين کرسي‌هاي آزادانديشي را راه بيندازيد. نويسنده کتاب «بي‌پرده با احمدي‌نژاد» افزود: متاسفانه بخش‌هاي خيلي زيادي از کتاب حذف شد که البته من تمايلي به حذف آن نداشتم اما مجبور بودم. ما با اين کتاب جاي پايي را باز کرديم که در اين راه پرسشگران منصفي باشيم و بتوانيم همديگر را نقد کنيم.

نويسنده کتاب «بي‌پرده با احمدي‌نژاد» گفت: همه در اين کشور فکر مي‌کنند براي حل مشکلات بايد يا وزير شد يا رئيس‌جمهور. هيچ‌کس به اين فکر نمي‌کند کشور را يک نفر اداره نمي‌کند و بايد همه دست به دست هم بدهيم و مشکلات کشور را حل کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احمدی بای بای.
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
تفاوت احمدی نژاد با حجت الاسلام هاشمی این بود که دکتر به اقشار مستضعف و محروم جامعه خیلی خدمت کرد اما هاشمی هیچ کاری برای مردم محروم نکرد.
داود
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد برای مردم محروم 2 میلیون مسکن مهر ساخت و یارانه و بنزین سفر و سهام عدالت و غیره داد اما هاشمی با وجود تورم 50 درصدی حتی یک ریال یارانه نداد.
Iran, Islamic Republic of
در دولت احمدی نژاد نرخ دلار 3 برابر شد اما در دولت های هاشمی و روحانی نرخ دلار 8 برابر گران شد و این از نتایج تدبیر است !
Iran, Islamic Republic of
افتخار احمدی نژاد ، شاگردی در کلاس هاشمی بوده و می باشد.
Iran, Islamic Republic of
افتخار احمدی نژاد این بود که به مردم محروم خدمت کرد اما هاشمی در اینکار توفیق نداشت.
Iran, Islamic Republic of
و مهمتر از از 3 برابر شدن شما نگاه به افزایش جهانی قیمت طلا بیانداز می فهمی احمدی نژاد از تمامی دولت های بعد از جنگ در افزایش دلار بهتر عمل کرده
سرور
Iran, Islamic Republic of
....
سیدمحمدحسین
Iran, Islamic Republic of
بای بای با احمدی نژاد فقط در فیزیک و جایگاه فرد احمدی نژاد بوده است ولی در همین حال حاضر اقدامات و تمیمات ایشان هنوز بعداز 8 سال در دستورکار ارکان تصمیم گیر نظام است مثل تولید مسکن افزایش زادوولد ارتباط با کشورهای آمریکای جنوبی وآفریقایی و چین و روسیه ، توجه و سرمایه گذاری روی بنگاه های کوچک، شکست انحصار واردات ، سفرهای استانی و پیگیری مصوبات و نشستن پای دردمردم و ...
جهان نیوز اگر منصف باشی باید همه مطالب صدرالذکر را منتشر کنی و آن را خلاصه و تقطیع نکنی
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیبا جواب دادین . ممنونم
Iran, Islamic Republic of
آیت الله هاشمی رفسنجانی که از پایه گذاران نهضت وانقلاب اسلامی می باشد افکار ، اعتقادات و روش ومنش او در حکومت ، می تواند بعنوان شاخص مورد استفاده دیگر دولتمردان قرار بگیرد.
امین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اشرافی گری مسئولان و حقوق های نجومی از دولت ایشان شروع شد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بنیان گذار نهضت و انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بود حجت الاسلام هاشمی بنیان گذار اشرافیگری و تجمل گرایی بود.
هادی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی یکی از نزدیکان و مورد اعتمادهای امام خمینی در قبل و بعد از انقلاب بودن
حافظه ملت
Iran, Islamic Republic of
دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن.
باور کردم نیاز به سند نیست.
Iran, Islamic Republic of
مهم نظر اکثریت ملت هست
.....پناه میبریم بخدا
Iran, Islamic Republic of
می خوام بدونم میانگین سنی افرادی که منفی دادند چقدر است و چقدر مطالعه تاریخی دارند
ب۲
Iran, Islamic Republic of
این طرفداری و تاریخ سازی بی سند برادر هادی از اکبر رفسنجانی ... در نوع خود جالب و خاص است!
اشرافی گری اش بعنوان شاخص در دولتهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته و مردم هم از مواهب این روشها بهره مند شده اند برای همین مردم شب و روز تمام ثوابش را به روح ایشان تقدیم می کنند
Iran, Islamic Republic of
اشرافیگری مسئولان آفت نظامی اسلامی شده است.
احسن.افرین .عالی بود.وحقیقت
Iran, Islamic Republic of
منظور همان اسلام مرفهین بی درد یا اسلام امریکایی است دیگر. روش دولت هاشمی همان لیبرالیسم بود و ازاسلام فقط ظاهری را میخواستند وبس
گل زمینی
چرا از آن نمی‌گویی که احمدی نژاد با اقدامات نسنجیده و نابخردانه‌اش در دو سال آخر ریاست جمهوری، عملا دولتی را که حزب‌اللهی‌ها تقدیمش کرده بودند، دو دستی تقدیم مدعیان اصلاحات کرد..
بی تدبیری
Iran, Islamic Republic of
عدم ائتلاف کاندیداهای اصولگرا باعث شکست شون در سال 92 شد.
Iran, Islamic Republic of
عامل شکست عملکرد احمدی نژاد بود
حمید
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای بانکی و نفتی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد نتیجه فتنه اصلاح طلبان در سال 88 بود و همین مشکلات اقتصادی باعث شکست کاندیداهای اصولگرا در سال 92 شد.
مستند شورش در شهر بسیار گویا همین حرف شما را بیان کرده
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
دوستان متولد دهه 60 و بعد از آن مستند شورش بر علیه سازندگی را حتما"ببینند.
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
دوستان متولد دهه 90 حتما ببینند
Iran, Islamic Republic of
فیلم سینمایی شوش در شهر
اصغز
Iran, Islamic Republic of
شورش در شهر مستند نیست. یک فیلم سفارشی....است!
Iran, Islamic Republic of
به هیچ عنوان اینطور نیست همین الان احمدی نژاد کاندید بشه بالای هشتاد درصد آرا را کسب میکند
رضا
متاسفانه در دو سال آخر دوره احمدی نژاد اختیارات بانک مرکزی و نفت با تلاش هاشمی در مجمع و علی لاریجانی در مجلس از رئیس دولت گرفته شد تا دولتی که بهترین دولت بعد از انقلاب بود را با مشکل مواجه کنند و این اختیارات پس از دوره احمدی نژاد به روحانی تقدیم گردید که اگر چنین نمی شد حتی قیمت دلار در دوره احمدی نژاد افزایش چندانی نمی یافت ..
علی
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی این چیزایی که گفتی محصول تفکر خود احمدی نژاد هست؟ خیلیاش مشخص بوده و در قانون اومده و احمدی نژاد فقط مجری بوده. .
Iran, Islamic Republic of
اگر قانون بوده چرا سایر رئیس جمهورها آنرا اجرا نکردند؟!
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
بله احمدی نژاد نمونه یک مدیر تراز جمهوری اسلامی ومدیرجهادی بود که رهبری عزیز هم درزمان خود ازرویه ایشان حمایت کردند. اما حیف که قدر خود راندانست و خود ودولتش رابه حاشیه وانحراف کشاند الان هم که بامسیر انقلاب مقداری فاصله گرفته. خدا به خاطر خدماتش عاقبتش رابه خیر کند.....
ایرج
Iran, Islamic Republic of
.......
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
انشالله
البته از پوست خربزه مشائي هم نبايد غافل شد
غفار
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی اگر عملکرد قابل قبولی داشت در سال 84 از یک کاندیدای گمنام(احمدی نژاد)شکست نمی خورد.
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت شکست خوردن در انتخابات نشانه عدم مقبولیت عملکرد نمی باشد . آیا شما همین فرضیه خودت برای انتخابات ریاست جمهوری در سالهای 92 و96 را که قالیباف ورئیسی شکست سنگینی از روحانی خوردند قبول داری یا نه؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
نتیجه 8 سال ریاست جمهوری حجت الاسلام هاشمی چندین برابر شدن نرخ دلار و سکه و مسکن و بنزین و تورم 50 درصدی بود و به همین دلیل در انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری سال 84 با دست رد مردم مواجه شدند.
Iran, Islamic Republic of
امروز بحمدالله هر پروژه مهم اقتصادی وعمرانی در کشور داریم 90 درصد آن زمان آقای هاشمی کلید خورده ، روحش شاد باد
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه پروژه ای 20 سال قبل به پیشرفت 90 درصدی رسیده باشد و هنوز تکمیل نشده باشد ؟!
Iran, Islamic Republic of
بله در دولت روحانی همه چیز امکان پذیر است
مسعود
Iran, Islamic Republic of
در زمان احمدی نژاد جزو 8 کشور هسته ای و فضایی دنیا بودیم اما حالا تقریبا"هیچ !
Iran, Islamic Republic of
اگر سال نود و شش احمدی نژاد کاندید بود روحانی یک میلیون رای هم نمیاورد
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
بله! مردم با تمام ایرادات آقای روحانی را درسال 92 و 98 و حتا اکنون....
Denmark
....
دانیال
Iran, Islamic Republic of
خاطرات حجت الاسلام هاشمی و شفافیت ایشان در مورد تفریح و اسکی روی آب در سد لتیان در روز تاسوعای حسینی قابل تقدیر است !
Iran, Islamic Republic of
نوشتن اینگونه خاطرات نشات گرفته از شفافیت وصداقت نویسنده آن می باشد.وگرنه نویسنده می توانست این بخش از خاطرات را حذف کند.
Iran, Islamic Republic of
خیر برای عادی سازی است تا دیگر مسوولان هم جیگر کنند این گونه کارها را انجام دهند
Iran, Islamic Republic of
آنوقت تفریح در سد لتیان در روز تاسوعای حسینی نشانه چیست؟!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
.....
ب
Iran, Islamic Republic of
جهان احمدی نژاد کارهای خوبی کرد ودر دل تمام مردم به غیر از عده ای انگشت شمار که منافع شان کم شد جا دارد وخواهد داشت ؟.
Iran, Islamic Republic of
همون موقع که نامه احمدی نژاد به برادرش بن سلمان منتشر شد، گفتم ما با ایشان مخالف شدیم.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
تلاش احمدی نژاد برای برقراری صلح در یمن و نجات زنان و کودکان مظلوم یمن قابل تقدیر است.
حسنی
Iran, Islamic Republic of
سخن شما انسان را یاد افرادی که به جای همراهی باامام حسین درصدد تلطیف شرایط و نزدیک کردن امام حسین به یزید بودند می اندازد!!! واقعا برای این طرزفکر متاسفم
Iran, Islamic Republic of
شما چرا همش فکر میکنید که خودتون مثل پیامبر و امامان هستید ?!!!!
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
درخصوص نامه احمدی نزاد قبلا هم گفتیم که ایشان بدون اذن مقامات بالاتر دست به چنین کاری نزده است و اشاره کردیم که چون در نامه فقط به نام عبدالملک بدرالدین اشاره شده پس نشان دهنده این است که هدف ایجاد صلح نیست بلکه هدف زنده نگه داشتن نام جریان حوثی هاست ...
Iran, Islamic Republic of
بله مقامات بالای ایشان جناب مشایی هستند. آقایان برجامی هم پس از رسوایی برجام میگفتند این توافق نظام بوده است!!! ای کاش یک مقدار بصیرت داشتیم و حق وناحق را میدیدیم
محمد ص
Iran, Islamic Republic of
خیلی دیر از خواب بیدار شدی اخوی ... همون روز اول باید با احمدی نژاد مخالف میشدی
Iran, Islamic Republic of
شما باید عبرت بگیرید از این همه کینه ورزی، توهین و تحقیر، دکتر احمدی نژاد محبوب مردم ایران است .
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
هدف دیده شد،، احمدی نژاد،،، مجددا تهمت،، دروغ،،، ......
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله رفسنجانی.
سوال
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام رفسنجانی چرا در کاخ مرمر استخر و سونا و جکوزی ساخته بود؟!
جهان سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره): آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد باید فاتحه دولت و ملت را بخوانیم.
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین آفت برای هر جامعه ایجاد تفرقه ودو دستگی می باشد کاری که احمدی نژاد ماهرانه آن را اجرا کرد.
Iran, Islamic Republic of
سال 76 هم بین ناطق و خاتمی دو دستگی بود دوران اصلاحات هم دو دستگی بود
میلاد
Iran, Islamic Republic of
تفرقه افکنی در جامعه کاری بود که اصلاح طلبان در سال 88 صورت دادند.
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید واز خدا بترسید درپیشگاه خدا حتما بازخواست میشوید از این همه تخریب وبی انصافی در مورد دکتر احمدی نژاد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
توهین وتحقیر وتهمت بی روا به دکتر احمدی نژاد ظلم بزرگ به ملت وجمهوری اسلامی است وپیش خدا عقوبت دارد . درود بردکتراحمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد همه چیزش ادا بازیه
Iran, Islamic Republic of
برو آب بریز اونجات که میسوزه
United States
احمدی نژآد تأیید صلاحیت بشو نیست
قطعی
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی!
Iran, Islamic Republic of
سیاست های نادرست، غلط و اشتباه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس عامل اصلی مشکلات اقتصادی و مردم و کشور بوده است و مردم ایران را گرفتار کرده است.
نتیجه خصوصی سازی و بخش خصوصی درکشور امروز عامل اصلی گرانی، افزایش قیمت غیر قانونی خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و تولید داخلی کشور بوده است.
Iran, Islamic Republic of
چه جملات موشکافانه ای!!!!
Iran, Islamic Republic of
اقای جهان تیغ خیلی باحالی همیشه برای زدن کسی از دشمن خوب استفاده می کنی ووو
Iran, Islamic Republic of
همینقدر که هنوز شما بعد از هشت سال دارین بر ضد احمدی نژاد تبلیغ منفی می شه، نشون می ده که احمدی نژاد در قلب مردم ایران است.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد چه نیازی به تقلید از کسی دارد که دوبار به سختی شکستش داد؟ .
Iran, Islamic Republic of
واقعا روحانی رای آورد انتظار همچین روزایی داشتیم چون اسپانسرش هاشمی بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم در تشییع جنازه آیت الله هاشمی نشون دادند که ایشون چقدر محبوب بودن - حالا بعضی ها میان میگن در اون تشیع جنازه فقط طرفداران نبودن بلکه بیشتر نیرو های راست و تندرو ها بودن - خب برادر من چرا تشییع جنازه آقای مهدوی کنی این جمعیت نبود ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
استدلال خوبی نکردی ایشان پایه گذار شیوه های بدی در مملکت بود
.
Iran, Islamic Republic of
خراب کاری احمدی‌نژاد را بعدا تاریخ خواهد نوشت .
حامی
Iran, Islamic Republic of
در دوران احمدی نژاد بیشترین پروژه های عمرانی اجرایی شدند و پیشرفت شگفت انگیز در صنایع هسته ای و هوافضا و موشکی و پتروشیمی و نانو و بیو تکنولوژی و سلول های بنیادی و فولاد و سیمان و پیشرفت 75 درصدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس و فازهای مختلف پارس جنوبی دستاورد دولت ایشان بود.
Iran, Islamic Republic of
اونایی که شما در دوره احمدی نژاد دیدی حاصل تصمیمات و اقدامات دوره های گذشته بوده همنطور که الان کاملا نتیجه تصمیمات دولت احمدی نژاد مشهوده و قطعا نتیجه تصمیمات روحانی هم ۴ تا ۸ سال بعد مشهود خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
تصمیم گیری روی کاغذ کار ساده ای است اما اجرا کردن پروژه های عمرانی کار مشکلی است که دولت احمدی نژاد به خوبی انجام داد.
سوال
Iran, Islamic Republic of
چرا زنگنه در طول 16 سال تصدی وزارت نفت حتی یک پالایشگاه هم نساخت ؟!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز اینهایی که تریبون بدست گرفتند بیایند بین مردم و دکتر احمدی نژاد هم بیاید ببینیم مردم کدام را تحویل می گیرند
Iran, Islamic Republic of
چقدر کینه جو هستید. مردم احمدی نژاد را دوست دارند.
هر دارویی برای یک بیمارو همان بیماری خوب است و ممکن است برای بیمار دیگر کشنده باشد
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز، مسیر رو نمی توانی از روی پناهیان به روی احمدی نژاد، عوض کنی، ....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا دیگه جهان کینه توزیتون مشمئزکننده شده!!
Iran, Islamic Republic of
جنگ شناختی شما علیه احمدی نژاد بی فایده است!!
Iran, Islamic Republic of
کینه ورزی های کسل کننده تا کی ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا مشکل مملکت اینه که به عنوان تیتر اول زدید!؟.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد عشق محرومان و مستضعفان است.
جواد
Iran, Islamic Republic of
بسمعه تعالی
به نظرم خوبه که با مراکز نظر سنجی مطرح و علمی کشور مراوده داشته باشید.
United Kingdom
فقط میگم درود بر احمدی نژاد این خادم واقعی ملت
United States
قشر حزب اللهی احمدی نژاد را خیلی دوست دارند..... حال آنکه غیر حزب اللهی ها او را دوست ندارند......
Iran, Islamic Republic of
رحمت ورضوان الهی به روح پر فروغ آیت الله هاشمی که دشمنانش نیز مریدش هستند.
خخ
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی شکست در انتخابات سال 84 را هرگز فراموش نکرد.
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
چون اسم کتابش شبیه هست، یعنی احمدی نژاد جا پای هاشمی گذاشته؟.
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرفش گذشته و برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت نمی شود. بهتر بود کاندید نمایتده مجلس می شد و بعد رییس مجلس.
علی
Iran, Islamic Republic of
..
حسام
.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
امثال احمدی نژاد را بکوبید تا یه اصلاح طلب بیاد بالا. همیشه در اشتباهید. همیشه
Iran, Islamic Republic of
با این همه دست به قلم شدنت جناب جهان تیغ جرات نشر دو خط مطلب را نداشتی - مطمئنا کسی که دنبال شفافیت است اما در برابر منتقدین رسانه خود از پاکن برای قلم خوانندگانش استفاده می کند سطح بالای ندارد- حداقل کمی از حسین شریعتمداری بیاموزید
Romania
آقایان جهان نیوز احمدی نژاد نیاز به دیده. شدن نداره چون همه مردم اورا می بینند.....
Iran, Islamic Republic of
پاسخ. عامل شکست اصولگراها در سال ۹۲. یه هیچ وجه. احمدی نژاد نبود. .
Iran, Islamic Republic of
...
بوسجين
Iran, Islamic Republic of
يك تفاوت رفسنجاني حاضر شد براي توسعه اقتصاد با نام تعديل مردم عادي را زير چرخ ان له كند و ان عادي جلوه داده مانند هر تفكر ديگر مردمي اما احمدي نژاد حاضر شد خود را زير چرخ هاي زندگي مردم له كند اين همه هجمه ناروا را بجان بخرد همين ديدگاه كافيست..!!
فدایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را اکثریت مردم بخصوص مردم مستضعف دوست دارند این به کنار رهبر عزیزمان نیز ایشان را قبول داشته و بارها از ایشان به نیکی یاد کردند .
Roya
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اینقدر محبوب هست که به عنوان یک کتاب نیازی نداشته باشه واسه محبوبیت. احمدی نژاد مخلص بود. و تنها ایرادش ۱۲ روز خنه نشینی بود.
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما اینه که احمدی نژاد با هیچ سیاست مدار دیگه ای هم قبیله نیست تا بتونید مثل بقیه تخریبش کنید از نفس کشیدنش هم میلرزید
سیبیل
Iran, Islamic Republic of
جامع امروز پاسخ میخواهد ملت بسمت استقلال فکری پیش میرود .
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر یادتآن باشد در دولت هاشمی صادرات به قدری بالا بود که ژاپن نتوانسته بدهی خودش را با دلار پس یده ناچار شد باقی مانده بدهی را با دادن خودرو جبران کند.
Iran, Islamic Republic of
دیگه هیچکدومشون محبوبیتی ندارند..
محمود
Iran, Islamic Republic of
امریکاایران وکشورهای مسلمان راغارت.وتحقیرمیکند.
Romania
درود بر احمدی نژاد