جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

تمدید دورکاری ادارات استان تهران تا پایان شهریور

پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۸
کد مطلب: 739275
استاندار تهران از تمدید دورکاری ادارات استان تهران تا پایان شهریور خبر داد.
تمدید دورکاری ادارات استان تهران تا پایان شهریور
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در حاشیه برگزاری پانزدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان تهران در جمع خبرنگاران از تمدید دورکاری ادارات استان تهران تا پایان شهریور ماه خبر داد.

استاندار تهران افزود: متأسفانه در کشور و به ویژه در استان تهران وضعیت پایدار نیست و میزان بستری‌ها در استان ۳ هزار و ۱۰۰ و پس از سوم مرداد که روزانه کاهش موارد ابتلاء و فوتی را شاهد بودیم یک هفته‌ای است که بهبود یافتگان کمتر از افراد بستری در بیمارستان‌ها است.

وی بیان داشت: اجرای طرح ترافیک به قوت خود باقی است و اجرا خواهد شد در حال حاضر ۹۵ درصد از شهروندان استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند اما فاصله گذاری در مترو خیلی اطمینان بخش نیست.

محسنی بندپی گفت: آموزش مجازی حضوری و بهره گیری از تلویزیون در مدارس پیگیری می‌شود.
مرجع : خبرگزاری مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت اجرا نمی کند.
ای کاش اندیشمندی ،عالمی،دکتری کسی اعلام میکرد کرونا فقط مشمول تهرانی های عزیز نیست! بلکه کرونا کل جهان -کل کشور-کل شهرها-کل روستاها را گرفته وایران اسلامی فقط تهراااااااااااااااااااااااااااااااااااان نیست