پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

دستگیری عامل انتشار فیلم تریاک کشی کودک در فضای مجازی

چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 739268
سرهنگ نوروزی گفت: عامل انتشار فیلم وادار کردن کودک ۳ ساله به مصرف موادمخدر در فضای مجازی دستگیر شد.
دستگیری عامل انتشار فیلم تریاک کشی کودک
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ مصطفی نوروزی رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر وادار کردن استعمال مواد مخدر توسط پسر بچه ۳ ساله در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار کلیپ مذکور شده بود، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی افزد: در بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت گرفته از سوی پلیس فتا، متهم در یکی از استان‌های کشور شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، فرد مذکور که پدر کودک است در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از مواجه با ادله جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهم؛ انگیزه اصلی خود را از این اقدام غیر انسانی، شوخی و سرگرمی در جمع خانوادگی اعلام و اقرار کرد که هرگز تصور نمی‌کردم این کلیپ که توسط یکی از اعضای خانواده تهیه و در فضای مجازی منتشر شده، واکنش منفی کاربران را به همراه داشته باشد.

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا در خاتمه به تمامی کاربران فضای مجازی توصیه کرد: از ارتکاب به اقدامات مشابه به دلایل مختلف از جمله جمع آوری فالور و بازدید کننده خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی cybre police.ir قسمت گزارشات مردمی منعکس کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته با انتشار کلیپ تریاک کشی این کودک ۳ ساله، بسیاری از کاربران به علت ظاهری که در تصاویر مشهود بود، تصور کرده بودند که این کودک دختر است.
مرجع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تف به شرف بی شرفت. چه بلایی سر این بچه آورده؟
Iran, Islamic Republic of
ولی این چیزی از عمق فاجعه کم نمیکنه
United States
طرف زمین را با بیل و گلنگ میکند.... گفتند چه میکنی؟؟!! چرا زمین را میکنی؟؟ گفت میخواهم ببینم عمق فاجعه چقدر است؟؟ !!!
Canada
جالبه که طرف یا تو باغ نیست یا خودش رو زده به اون راه. میکه نمیدونستم باعث ناراحتی دیکران تو شبکه های اجتماعی میشه. یعنی با خود عمل مشکلی نداره،.