پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

امشب آخرین برنامه اعلام نتایج «عصرجدید»

چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 739251
دومین و آخرین برنامه اعلام نتایج از دور دوم مسابقه تلویزیونی "عصر جدید" امشب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت تا با اعلام آرای مردمی، برگزیدگان قسمت‌های ششم تا دهم هم مشخص شوند و جدول ۲۰ استعداد برتر که به نیمه‌نهایی عصرجدید راه می‌یابند، کامل شود.
امشب آخرین برنامه اعلام نتایج «عصرجدید»
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما اعلام کرد که امشب  بعد از خبر ساعت 22 آخرین برنامه اعلام نتایج "عصرجدید" تلویزیون از دور دوم برگزار می‌شود و معلوم خواهد شد که از میان گروه پرواز و گروه به‌نگار در برنامه ششم، گروه قشقایی و سروش فرهمند در برنامه هفتم، مصطفی حسنلو و گروه نسل‌جدید در برنامه هشتم، صالح سخندان و گروه بچه‌ی‌شهر در برنامه نهم و داریوش سوسنی و گروه اعجوبه‌های کوچک در برنامه دهم، کدام اجراها رأی بیشتری از مردم کسب کرده‌اند.

همچنین، کدام اجراها می‌توانند از داوران "عصرجدید" رأی نجات دریافت کنند و راهی نیمه‌نهایی شوند. پیشتر، امین حیایی و رویا نونهالی با رأی نجات به عرفان طهماسبی و علی فریادی، از این امکان خود، استفاده کرده بودند.

بعد از این برنامه، "عصرجدید" وارد مراحل تولید مرحله نفسگیر نیمه‌نهایی خواهد شد و استعدادها در باشگاه مهارت، برای رسیدن به اجرایی بهتر و فینالیست‌شدن، تمرین خواهند کرد و آموزش خواهند دید.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *