سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۶

سبقت بایدن از ترامپ در جدیدترین نظرسنجی

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 739030
نتایج نظرسنجی سی. بی. اس و مؤسسه یوگاو از سبقت جوبایدن از رقیب خود دونالد ترامپ خبر می‌دهد.
سبقت بایدن از ترامپ در جدیدترین نظرسنجی
به گزارش جهان نيوز، طبق اعلام نتایج نظرسنجی سی. بی. اس و مؤسسه یوگاو که امروز (یکشنبه) منتشر شده است، نشان از جلو بودن ۱۰ درصدی جو بایدن نسبت به دونالد ترامپ است بطوری که؛ ۵۲ درصد از رأی‌دهندگان احتمالی آمریکایی حمایت خود را از بایدن اعلام کرده اند و از سوی دیگر نیز ۴۲ درصد از مردم اعلام کردند که به دونالد ترامپ، رییس جمهور فعلی رای می‌دهند.

براین اساس ۴۴ درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که عملکرد اقتصادی بایدن بهتر خواهد بود، اما ۴۵ درصد دیگر نیز گفتند که ترامپ عملکرد اقتصادی بهتری خواهد داشت.

از سوی دیگر نیز حدود ۳ درصد از رأی‌دهندگان ایالات متحده آمریکا از عدم قطعیت تصمیم خود برای رای گیری گفتند و ۳ درصد باقی مانده نیز اعلام کردند که شاید به نامزد دیگر رای دهند.

طبق این نظرسنجی، ۴۹ درصد از هواداران جو بایدن اظهار کرده اند که؛ به دلیل مخالفت با ترامپ به پای صندوق‌های رأی می‌روند و ۳۲ درصد دیگر از هواداران وی نیز گفتند که به دلیل علاقه به بایدن به وی رأی می‌دهند.

در نقطه مقابل نیز ۷۳ درصد از هواداران ترامپ، علاقه به وی را علت اصلی رأی‌دادن اعلام کردند و ۱۸ درصد نیز مخالفت با بایدن را علت اصلی حضور در انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کردند.
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بزك نمير بايدن مياد
Iran, Islamic Republic of
بايدن درماني هم ديگه جواب نميده سهم نفت من كجاست
Iran, Islamic Republic of
چرا پرايد صد ميليون و تن ماهي سي هزار تومان و قبر نيمه لاكچري پنج ميليارد تومان و دستمزد من صنار سي شاهي اينو جواب بديد چكار داريد بايد بياد يا اون بره
Bulgaria
ترامپ تروریست هم رفتنی شد
United States
آآآخیش.... الهی شکر...... انشالله بایدن جان میاد وضع درست میشه....!!! خدایا شکر....
Bulgaria
مهم رفتن ترامپ تروریسته