جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

چمران: ملت ایران مردم لبنان را تنها نمی گذارند

جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 738780
مهدی چمران عضو پویش مردمی «کنار لبنان» در دیدار با سفیر لبنان در ایران گفت: در شرایط کنونی ملت ایران مردم لبنان را تنها نمی گذارند.
چمران: ملت ایران مردم لبنان را تنها نمی گذارند
به گزارش جهان نيوز، مهدی چمران از اعضای پویش مردمی «کنار لبنان» با سفیر لبنان در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با محوریت این پویش مردمی رخ داد مهدی چمران با یادآوری سابقه دیرین ارتباط و تعلق خاطر مردم ایران و لبنان به ویژه در حوزه های فرهنگی و مذهبی و گسترش و تحکیم این ارتباطات بعد پیروزی انقلاب اسلامی، حادثه انفجار در بیروت را یک فاجعه بزرگ و دردناک توصیف کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی نیز ملت ایران مردم لبنان را تنها نمی گذارند و با آنکه خود گرفتاریهای داخلی خود را با کمک مومنانه و هدایای ماه محرم جبران می کند ولی نسبت به مردم لبنان نیز احساس همبستگی خاصی را دارد.

سفیر لبنان نیز با بر شمردن عمق فاجعه بیروت و میزان بالای خرابیها از این احساس دوستی و صمیمیت مردم ما تشکر کرد و سازمان و تشکیلات رسیدگی به خرابیها و بازسازی بیروت را تشریح نمود.

قابل ذکر است که پویش مردمی کنار لبنان به همت تعدادی از معتمدین مردمی برای جمع آوری مواد غذائی و بهداشتی و توزیع آن در کشور لبنان شکل گرفته است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
هم غزه.... هم لبنان..... نبرد با اسرائیل.....
Iran, Islamic Republic of
....