چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱
۱۵

لاری: زورمان نرسید سفر در تعطیلات را ممنوع کنیم

پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 738714
به گزارش جهان نيوز، سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به سوالی که چرا وزارت بهداشت مسافرت در تعطیلات را ممنوع نکرد گفت: ما هم در ستاد ملی کرونا عضویت داریم و باید مجموعه این ستاد تصمیم بگیرد هر چند وزارت بهداشت موافق ممنوع شدن مسافرت‌ها بود، اما زورمان نرسید به هر حال آمار‌های مبتلایان معمولاً دو هفته بعد در بستری‌ها و ۴ هفته بعد در فوتی‌ها مشاهده می‌شودکه نگران کننده است.

لاری اظهار داشت: در ستاد ملی کرونا نگاه کلان به موضوع می‌شود و ما هم زورمان نرسید و مسافرت‌ها افزایش یافت و علیرغم این همه توصیه و تاکید متأسفانه میزان سفر‌ها نسبت به سال گذشته در همین ایام فقط ۱۰ درصد کاهش داشت که خبر خوبی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اون دوستانی که از محرم و تاسوعا و عاشورا انتقاد داشتند ای کاش می رفتند خروجی هراز- چالوس- فیروز کوه را می گرفتند..
Canada
فقط زورتان به متدینین و عزاداران رسید؟ این زور را از کجا آوردید که برای هیأت‌ها و عزاداری‌ها انواع و اقسام دستورالعمل‌های خلق‌الساعه را وضع کردید؟ آیا بستن جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی واقعاً کار سختی بود؟
Canada
شما که با سختگیری به هیئت‌ها و تعیین پروتکل‌های عریض و طویل برای آنها در پشت ظاهر دلسوزی برای مردم و به بهانة جلوگیری از سرایت کورونا تلاش کردید عزاداری برای سرور و سالار شهیدان را از رونق بیندازید که البته دیدید مؤمنان و عاشقان اهل بیت(ع)را...
Iran, Islamic Republic of
شما که بقول خودتان زورتان نمیرسد و بعبارتی توان اثبات نظرات مستدلتان را ندارید و نمی توانید جلو مرگ و میر مردم را بگیرد ، پس عضویتتان در ستاد ملّی به اصطلاح مبارزه با کرونا چه خاصیتی دارد ؟؟
Iran, Islamic Republic of
بعضی از اعضای ستاد پیشگیری ،ظاهرا علاقه ای به شعائر الهی ندارند ،
بو میاد بد جور بو میاد
Iran, Islamic Republic of
چطور شد زورتان به محرم رسید به تعطیلات خوشگذارنی نرسید
United States
بدانید و آگاه باشید، کسانی که در این ایام برای خوشگذرانی به سفر رفتند، قطعاً چوب خدا را خواهند خورد و عقوبت بدی در دنیا و آخرت در انتظارشان است.
این خط، این هم نشان!
Iran, Islamic Republic of
زورتان نرسید مدارس را تعطیل کنید
مسعود از رشت
Iran, Islamic Republic of
چطور زورتان به هیئت های مذهبی و مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) رسید ؟ فقط میتونم بگم که و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.
Iran, Islamic Republic of
..واگذارتون میکنیم به صاحب این ایام .
Iran, Islamic Republic of
چون تمام زورتون رو گذاشته بودين براي تعطيلي هيات هاي محرم
United Kingdom
.فقط زورتان به مراسمات مذهبي ميرسه؟
United Kingdom
اقلاً مدارس را كاملاً تعطيل كنيد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
سفر را ممنوع می کنید؟
پس نظرتان در مورد بازگشایی زود هنگام و عجله ای مدارس چیست؟
Iran, Islamic Republic of
فقط زورمان رسید هیاتهایی فضای باز نداشتند روتعطیل کنیم .فقط زورمان رسید دسته های عزاداری رو تعطیل کنیم. واقعا خجالت داره تومملکت امام حسین مظلوم ترین جا هیات امام حسینه