پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

۱۴۰ هزار دلار گم‌شده در استقلال کجاست؟

جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 738303
با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال، ۱۴۰ هزار دلار در پرونده پرداخت قرارداد آندره استراماچونی گم شده است.
۱۴۰ هزار دلار گم‌شده در استقلال کجاست؟
به گزارش جهان نيوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال چند روز پیش برای مذاکره با آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و گرفتن تخفیف از این مربی عازم ایتالیا شد.

هرچند بحث سفر سعادتمند به کشور ایتالیا تحت تاثیر خبر مذاکره اش با استراماچونی برای بازگشت و سپس استعفای فرهاد مجیدی قرار گرفت، اما یکی از موضوعات مهمی که در پرداختن به آن کوتاهی شده، پول گمشده در قرارداد استراماچونی است.

سعادتمند امروز در گفتگویی به صورت تفصیلی به سئوالات مختلف پیرامون سفرش به ایتالیا و وضعیت فرهاد مجیدی پرداخت. او در لابه‌لای صحبت هایش نکته ای بر زبان آورد که انتظار می رود نهادهای نظارتی دنبال آن را گرفته و نتیجه گزارش این ادعای بزرگ را منتشر کنند.

سعادتمند گفت: واقعا سفر سختی به ایتالیا داشتیم. دو روز پنج جلسه داشتیم و روی بند به بند مذاکره کردیم. هوادار بداند رسیدی که استراماچونی در ایتالیا دارد با حساب ما ۱۴۰ هزار دلار اختلاف دارد و نمی دانیم این ۱۴۰ هزار دلار پول کجا است. این را به چه کسی بگوییم؟ پرونده، فرم قرارداد و امضاها و رسیدها وجود دارد. 

وی یادآور شد: استراماچونی ۳۰۵ هزار یورو گرفته و چیزی که ما داده ایم و او رسیدهایش را دارد، فرق می کند.

پیش از این هم خبرهایی از گم شدن چنین پولی در باشگاه استقلال به صورت جسته و گریخته منتشر شده بود که امروز سعادتمند به صورت رسمی آنرا اعلام کرد. 

به نظر می رسد مدیران وقت استقلال از جمله اسماعیل خلیل زاده و امیرحسین فتحی در این مورد شفاف سازی کرده و با انتشار سند پرداخت ها، پرده ابهامات را کنار بزنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
۱۴۰ هزارتا!!! این که پول خرد است!!! اصلا ارزش مطرح کردن ندارد!!!!