جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

قالیباف درگذشت «روح‌الله حسینیان» را تسلیت گفت

سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 737993
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت روح‌الله حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
قالیباف درگذشت «روح‌الله حسینیان» را تسلیت گفت
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت درگذشت نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی نوشت: درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان رییس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی موجب تاسف و تاثر شد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: وی به عنوان یک روحانی عالم و محققی توانمند و وارسته در طول سال‌های پس از انقلاب در مناصب و مسوولیت‌های متعدد بویژه حوزه  قضایی فعالیت شایانی داشت که این اقدامات خالصانه همواره مانند خاری در چشم دشمنان انقلاب و منافقان کوردل بود و مواضع اصولی و صریح وی در حمایت و حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب و مبارزه با نفاق همواره مورد توجه و زبانزد همگان بود.

قالیباف عنوان کرد: اینجانب ضمن تسلیت به همکاران و دوستداران، خانواده گرانقدر و وابستگان برای روح بلند وی که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام به جوار رحمت الهی پیوست رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

روح الله حسینیان (متولد ۱۳۳۴ شهر شیراز)، قاضی و سیاستمدار و رییس مؤسسه پژوهشی مرکز اسناد انقلاب اسلامی بود. وی همچنین نمایندگی مردم تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت.

کتاب‌های «چهارده سال رقابت ایدئولوژیک شیعه در ایران» «چهارده قرن تلاش شیعه برای توسعه و ماندن» و «بیست سال تکاپوی اسلام شیعی در ایران» از نوشت‌ های حسینیان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد ص
Iran, Islamic Republic of
حد اقل یه تحقیق میکردید که درست اطلاعات بدید اقای حسینیان متولد شهر صغاد از توابع شهرستان آباده میباشد نه متولد شهر شیراز