جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

استقلالی ها در بن بست یک آلمانی!

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 737903
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال که پرونده شکایتش از این باشگاه در فیفا باز است، حاضر نیست با این باشگاه برای دریافت مطالباتش تعامل داشته باشد.
استقلالی ها در بن بست یک آلمانی!
به گزارش جهان نيوز، از آنجایی که به دلیل مخالفت کشور آلمان به دلیل شرایط کرونایی امکان سفر به این کشور برای احمد سعادتمند میسر نشد تا مذاکراتی رو در رو با شفر داشته باشد، وی به موازات مذاکرات مفصلی که با فدریکو پاستورلو مدیر برنامه های استراماچونی دارد، مذاکراتی را هم از طریق ساشا برای تعامل با وینفرد شفر انجام داد. 

مدیرعامل استقلال ابتدا پیشنهاد تقسیط پرداخت مطالبات شفر را داد که سرمربی پیشین این تیم با شرط این که مبلغی به عنوان سود به اصل مبلغ اضافه شود پیشنهاد آنها را پذیرفت.
اما وی یک روز پس از مطرح کردن این پیشنهاد و مشورت با وکلای خود از این تصمیم منصرف شد و از طریق ساشا اعلام کرد نه حاضر به کاهش مبلغ مطالبات است و نه حاضر است در نحوه این پرداخت و زمانی که از سوی فیفا اعلام شده تجدید نظر کند.

مذاکرات مدیران باشگاه استقلال با شفر تاکنون نتیجه دیگری نداشته و آبی‌ها فعلا به سد محکم این مربی کهنه کار آلمانی برخورد کرده‌اند.
بنا به گفته ساشا، «شفر» به جهت انجام یک کار خیر در یکی از مناطق دور افتاده شمال آلمان به سر می برد و مذاکراتش را صرفا از طریق ساشا و یکی از وکلایش از طریق مکالمات تلفنی و اینترنتی دنبال می کند و تاکنون حاضر نشده به صورت مستقیم با مدیران استقلال گفتگو داشته باشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *