جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه عمومی ماکو

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 737893
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی ماکو و انهدام این تیم تروریستی خبر داد.
انهدام یک تیم تروریستی در منطقه عمومی ماکو
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد : شامگاه گذشته(دوم تیرماه) یک تیم تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی که قصد نفوذ به عمق خاک کشورمان را داشت، در منطقه عمومی ماکو  در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، در درگیری میان این تیم تروریستی با رزمندگان دلاور قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، هر 3 عضو این تیم تروریستی به هلاکت رسیدند.

 در این درگیری مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات ،مهمات و سیستم های ارتباطی از تروریست ها کشف و ضبط شد.
 
مرجع : سپاه نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ترامپ درمورد ایران به نخست وزیرعراق چه گفت؟ حضور نظامیان آمریکا در عراق به خاطر مقابله و مبارزه با ایران است نه داعش!
Iran, Islamic Republic of
اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تشکر الکاظمی از وی بخاطر شکست داعش و فاجعه آمیز توصیف کردن دوره ریاست جمهوری اوباما صحت ندارد.
Iran, Islamic Republic of
منطقه خاورمیانه و جهان از سال 1945 تاکنون به خاطر دخالت ها، مداخله گری، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش رنج می‌برد