کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیدحسن نصرالله: انگلیس نوکر صهیونیستها است

31 مرداد 1399 ساعت 3:00

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت اولین شب دهه محرم، رژیم صهیونیستی را مهمترین تهدید در منطقه غرب آسیا خواند.


به گزارش جهان نیوز، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شامگاه پنج شنبه در سخنرانی به مناسبت اولین شب دهه محرم رژیم اشغالگر قدس را بزرگترین تهدید منطقه خواند و تأکید کرد که تمایز قائل شدن میان ماهیت این رژیم غاصب و ماهیت آمریکا گاهی اوقات بسیار دشوار است و اینکه هر دو در راستای دستیابی به اهداف معینی حرکت می‌کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان با دعوت از مسلمانان و مردم لبنان به خوانش دقیق و به دور از سطحی نگری تاریخ و همچنین نحوه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی، اظهار داشت که عدم قرائت درست تاریخ، منجر به برداشت اشتباه می‌شود.

سیدحسن نصرالله لازمه مقابله با دشمن صهیونیست را شناخت تاریخ فلسطین و تاریخ متجاوزانی دانست که پا به سرزمین تاریخی فلسطین گذاشتند. او در این باره گفت: «برای آنکه نحوه تعامل با این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی را تشخیص دهی، باید تاریخ چند صد ساله فلسطین را بدانی و باید نقاط قدرت و ضعف آن‌ها را بشناسی.
آن‌ها (صهیونیست‌ها) تحت لوای دین نقشه اشغالگرانه فاجعه‌بار خود را پیاده کردند».

وی در ادامه به این نکته برجسته اشاره کرد که بدترین شکل برده‌داری در تاریخ بشریت در جایی شکل گرفته و ثبت شده است که امروزه ایالات متحده آمریکا نامیده می‌شود.

سید حسن نصرالله گفت: «در حقیقت، آمریکا یک کشور وحشی و دارای تبعیض نژادی است و ما از آن انتظار نداریم که حق یا احترام به انسان را به رسمیت بشناسد و به ما درس حقوق بشر بدهد».

دبیرکل حزب‌الله همچنین دولت انگلیس را نوکر صهیونیست‌ها خواند و گفت که دولت انگلیس خود را وقف تحققِ اهداف استعماری صهیونیست‌ها کرده است.


کد مطلب: 737511

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/737511/سیدحسن-نصرالله-انگلیس-نوکر-صهیونیستها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com