جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش محمد بنا به ماجرای قرارداد ویلموتس

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 737296
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به بدهی 170 میلیاردی فدراسیون فوتبال به ویلموتس گفت: بی‌تدبیری‌هایی که مدیریت فدراسیون و ورزش انجام می‌دهد، ما را به اینجا می‌کشاند.
واکنش محمد بنا به ماجرای قرارداد ویلموتس
به گزارش جهان نيوز، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که یکی از مخالفان شروع دوباره مسابقات کشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا است، امروز در مراسم افتتاحیه سالن کشتی توفیق جهانبخت بعد از بازسازی حاضر شده بود.

بنا در رابطه با پیشنهادش برای نحوه برگزاری لیگ کشتی گفت: به هر حال الان بچه‌ها خودشان در حال تمرین هستند. یکی از مواردی که خود من پیشنهاد کردم این بود که تایم مسابقات را کم کنیم. به جای سه دقیقه، دو دقیقه تایم بگیریم و با 30 ثانیه استراحت. هم مسابقه کشتی فعال‌تر می‌شود و هم کشتی‌گیر کمتر خسته می‌شود.

خیلی کارها وجود دارد که می‌شود انجام داد. مهمترین اصل این است که بچه‌های ما کشتی بگیرند تا حداقل به یک منابع مالی دست پیدا کنند. 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که معمولا خیلی رک صحبت می کند و درباره مسائلی به جز کشتی هم سابقه اظهارنظر دارد، در پاسخ به سوالی پیرامون محکوم شدن فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت بدهی 170 میلیاردی به مارک ویلموتس گفت: یک سری به آرشیو خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها بزنید، متوجه می‌شوید سال‌ها در مورد فوتبال داد زدم. خودم عاشق فوتبال هستم و هزار رفیق فوتبالی دارم ولی بی‌تدبیری‌هایی که مدیریت فدراسیون و ورزش انجام می‌دهد، ما را به اینجا می‌کشاند که باید میلیاردها تومان به ویلموتس بدهیم آن هم برای هیچ. اینطور هم حساب نکنید که این پول‌ها همه‌اش حاصل بی‌تدبیری بوده؛ بلکه بخشی دانسته و در باندهای مافیایی پرداخت، زد و بند می‌شود. وزارت ورزش باید دقت بیشتری کند تا پول‌هایمان بیهوده هدر نرود.

نمی‌گوییم این پول‌ها به سمت کشتی بیاید، بلکه همه رشته‌ها را حمایت کند. ویلموتس به خاطر دو باختی که آورده، 164 میلیارد پول خواهد گرفت. این حاصل قرارداد ننگینی است که فدراسیون تاج با وی بسته بود.
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *