چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۴

محکومیت تاریخی فوتبال ایران در پرونده ویلموتس

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 737217
هرچند فدراسیون فوتبال اعلام وصول رأی فیفا درباره شکایت مارک ویلموتس را تکذیب کرد، اما مستندات نشان‌دهنده محکومیت سنگین فدراسیون در این پرونده است.
محکومیت تاریخی فوتبال ایران در پرونده ویلموتس
به گزارش جهان نيوز، مدتی است که همه در انتظار صدور رأی فیفا درباره پرونده شکایت مارک ویلموتس علیه فدراسیون فوتبال کشورمان هستند و حالا رأی صادره از سوی فیفا محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال ایران را نشان می‌دهد.

هرچند پس از انتشار خبر محکومیت فدراسیون فوتبال در این پرونده، سریعاً تکذیبه‌ای روی سایت فدراسیون منتشر شد، با این حال انتشار مستندات رأی موردنظر نشان می‌دهد فیفا ویلموتس را برنده این پرونده اعلام کرده است.‌ طبق این رأی فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت شش میلیون و 137 هزار و 500 یورو به سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی شده و ملزم به پرداخت پنج درصد جریمه هم است.

ضمن اینکه فدراسیون فوتبال کشورمان باید پنج هزار فرانک سوئیس هم به فیفا بابت هزینه دادرسی پرداخت کند. در مجموع با احتساب پنج درصد جریمه و همچنین پنج هزار فرانک هزینه دادرسی، فوتبال ایران رقم سنگین شش میلیون و 449 هزار یورو باید پرداخت کند.

در شرایط موجود، تنها امیدی که فدراسیون فوتبال ایران دارد شکایت به دادگاه عالی ورزش (CAS) است تا بلکه بتواند رأی فیفا را بشکند. این در حالی است که پیروزی در دادگاه عالی ورزش هم بستگی به مستندات پرونده و دفاع فدراسیون فوتبال دارد و تنها یک شانس است و چیزی قطعی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه این رای صادر بشه و مسئولین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش محاکمه نشن،.....
Iran, Islamic Republic of
من عنوان یه ایرانی از حقم نمی گذرم تو پل صراط یقه همشون میگیرم هر جند بعید می دونم اعتقاد به حق الناس داشته باشند.
سید
Iran, Islamic Republic of
چرا پل صراط ؟ اینها در همین کشور و توسط قوه قضاییه باید محاکمه و پاسخگو باشند...
Iran, Islamic Republic of
دستگاه های نظارتی و ... در زمان عقد قرارداد کجا بودند ؟. متولیان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید پاسخگو و جبران زیان از بیت ا لمال را کنند . خروجی این مربی برای تیم ملی چه بوده است ؟ لطفا پاسخ