چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۹

آب سرد بولتون بر پیکر ترامپ درخصوص مکانیسم ماشه و بازگشت تحریم‌ها

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 737215
«جان بولتون» که دشمنی او با ایران بر کسی پوشیده نیست در اظهاراتی «دونالد ترامپ» را از پیگیری موضوع استفاده از مکانیسم ماشه و بازگرداندن تحریم‌های ایران برحذر داشت.
آب سرد بولتون بر پیکر ترامپ درباره مکانیسم ماشه
به گزارش جهان نيوز، «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی دولت ترامپ در مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال با اشاره به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه در برجام، نوشت: دولت آمریکا تهدید کرده که اگر تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شکست بخورد مکانیسم ماشه را فعال کرده و همه تحریم‌های تعلیق شده را باز می‌گرداند اما حامیان توافق استدلال می‌کنند که از آنجایی که واشنگتن از این توافق خارج شده، در جایگاهی نیست که مفاد آن را فعال کند. آنان حق دارند.

بولتون در ادامه با اشاره به اینکه دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد با استناد به پاراگراف ۱۱ قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، تحریم‌ها را علیه ایران بازگرداند، افزود: این زرنگی است اگر بگوییم که به خاطر اهدافی که داریم عضو توافق هسته‌ای هستیم اما برای چیزهایی که نمی‌خواهیم عضو آن نیستیم. این دلیل به تنهایی کافی است که نتوان روند بازگشت تحریم‌ها را فعال کرد.

بولتون در بخشی از این مقاله می‌نویسد: ممکن است توافق دوم با ایران در «دولت بایدن» یا حتی در دولت دوم ترامپ محقق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شکست قطعنامه ضدایرانی آمریکا، نتیجه جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکایی ها در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان است
Iran, Islamic Republic of
وندی شرمن: خروج از برجام ما را در وضعیت بدی قرار داده است/ ایران نزدیک به مذاکره با آمریکا نیست
Iran, Islamic Republic of
انتقام حاج قاسم را خواهیم گرفت.
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک به همراه سازمان های بین المللی جنایتکار شماره یک از ششم آگوست 1945 تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.
Iran, Islamic Republic of
کاهش تعهدات ایران، نتیجه نقض برجام توسط آمریکاست
Iran, Islamic Republic of
تسلیحات اتمی آمریکا جنایتکار شماره یک و اسرائیل جنایتکار شماره یک ، منطقه ما را تهدید می‌کند
Iran, Islamic Republic of
کشورهای اسلامی متاسفانه ازسال 1918 تاکنون در باره جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها و آمریکایی ها کوتاهی کردند و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
اماراتی ها جنایتکار شماره یک به شعور و مقدسات تمام مسلمانان توهین کردند
Iran, Islamic Republic of
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک به نام و به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش ده‌ها هزار اثر باستانی عراق به آمریکا، اروپا و کشورهای عربی وارد کردند