پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مصلی تهران محل برگزاری کنکور شد

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۹
کد مطلب: 737119
سخنگوی سازمان سنجش از برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ در مصلی تهران خبر داد.
به گزارش جهان نيوز، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، از فراهم شدن امکان برگزاری کنکور سراسری در مصلی تهران خبر داد و گفت: برای افزایش حوزه های امتحانی و رعایت پروتکل های بهداشتی مقرر شد از فضاهای سایر ارگان ها برای برگزاری کنکور استفاده شود که تاکنون برگزاری کنکور در مصلی تهران نهایی شده است. 

او افزود: امسال بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به دلیل رعایت بیشتر تمهیدات بهداشتی آزمون، تعداد روز‌های برگزاری از ۲ روز به ۴ روز افزایش پیدا کرد. این آزمون ها از روز چهارشنبه، ۲۹ مرداد لغایت اول شهریور ۹۹ برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: کنکور سراسری طی چهار روز ۲۹، ۳۰، ۳۱ مرداد و اول شهریور برگزار می‌شود.  

او تصریح کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه، ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه، اول شهریور در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

زرین آمیزی گفت: هماهنگی‌های لازم برای استفاده از مصلی و ورزشگاه‌ها در سایر شهرستان ها نیز در جریان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *