کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت آشنا از گزینه‌های مناسب ریاست جمهوری؛

لاریجانی مسائل مملکت را به خوبی می‌شناسد/ مشکلش تعامل با مردم است/ ظریف اقبال عمومی دارد/ باید با خودش کنار بیاید/ اردکانیان ویژگی‌های مثبت زیادی دارد

26 مرداد 1399 ساعت 10:39

لاریجانی کسی است که مسائل مملکت را به خوبی می‌شناسد، روابط قدرت را به خوبی می‌شناسد، راه‌حل‌ها برایش بسیار مشخص است و می‌داند چطور می‌توان مسئله را حل کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رئیس دولت تدبیر و امید در گفتگویی با ماهنامه «اندیشه پویا» به کاندیداتوری احتمالی برخی چهره ها در انتخابات ریاست جمهوری و نگاخ مثبت به آنها پرداخته است.

به گزارش جهان نیوز، گزیده ای از این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*از نظر من، آقای علی لاریجانی کسی است که مسائل مملکت را به خوبی می‌شناسد، روابط قدرت را به خوبی می‌شناسد، راه‌حل‌ها برایش بسیار مشخص است و می‌داند چطور می‌توان مسئله را حل کرد. قدرت تعامل موثر با رهبری و نیروهای مسلح را هم دارد اما مشکلش تعامل با مردم است که به نظرم می‌تواند این مشکل را هم حل کرد. [درمورد برنامه هویت] می‌توان از این سابقه‌ها عذرخواهی کرد، نه این که سابقه را پاک کرد و شست. چیزی شسته نمی‌شود، می‌توان به آن پرداخت و از آن پوزش خواست.

*دومین فرد، دکتر اردکانیان است. ایشان یک دلبسته به انقلاب اسلامی و یک مدیر بسیار توانمند است که دنیا را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند بدون ایجاد تنش، اهداف را جلو ببرد. آقای دکتر اردکانیان، ویژگی‌های مثبت زیادی دارد اما ایشان هم باید زبان گفت‌وگو با مردم را بهتر بیاموزد و رشد کند.

*از دیگر کسانی که به نظرم می‌تواند این مسئولیت را برعهده گیرد، آقای حسین دهقان است. ایشان هم مدیر بسیار توانمندی است و اقتداری کاریزماتیک دارد و از توان تعامل با رهبری و قوای دیگر و نیروهای مسلح هم برخوردار است و معطوف به حل مسئله کار می‌کند. مشکل ایشان هم ارتباط با مردم است، اما در قالب رئیس بنیاد شهید نشان دادند که می‌توانند تلاش‌های موفقی داشته باشند.

*دکتر ظریف هم دارای اقبال عمومی است و هم زبان عام و خاص را میداند و اگر بتواند با خود کنار بیاید میتواند وارد عرصه انتخابات شود.


کد مطلب: 737041

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/737041/لاریجانی-مسائل-مملکت-خوبی-می-شناسد-مشکلش-تعامل-مردم-ظریف-اقبال-عمومی-باید-خودش-کنار-بیاید-اردکانیان-ویژگی-های-مثبت-زیادی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com