جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۲

بایدن: اردوغان باید ساقط شود

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 736992
نامزد مفروض دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از دیدگاهش درباره روابط با ترکیه صحبت و رجب طیب اردوغان را تهدید کرد.
بایدن: اردوغان باید ساقط شود
به گزارش جهان نيوز، به نقل از فایل ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی که روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرده جو بایدن رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ می‌گوید: نگران روابط با ترکیه است.

او می‌افزاید، اگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود از مخالفان ترکیه حمایت خواهد کرد تا رجب طیب اردوغان،‌ رئیس‌جمهوری ترکیه را ساقط کنند.

این نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا به وجود نیاز برای رویکردی متفاوت درباره حکومت اردوغان اشاره کرد و خواستار ورود مخالفان ترکیه به روند سیاسی شد.

او تصریح کرد، به حمایت از مخالفان و اپوزیسیون ترکیه و ترغیب آنها خواهد پرداخت تا قادر به مقابله با اردوغان و شکست او باشند نه از طریق کودتا بلکه از طریق روند انتخابات.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
بايدن غلط كرد ، مگه سلطاان رو ميشه ساقط كرذ
Switzerland
سلطان چی!
تجاوز آشکار به خاک کشور دیگه( عراق)
کودک کش( شهروندان خودش)
منافق( هم پیمان رزیم منحوس صهونیست)
قاتل(قتل میلیون ها سوری با تجهیز گروههای معاند با دولت مرکزی)
Switzerland
هرچند امیدی به پیروزی بایدن بخاط رویه ی هر دو دوره یک رییس جمهور برای آمریکا دیده نمی شود اما بواسطه اختناق وخفقانی که رزیم فاشیستی اردوغان بر ترکیه ایجاد کرده وخود را حاکم ممالک عثمانی می داند وی خطر بالقوه برای خاورمیانه محسوب می گردد لذا تغییر اردوغان نیاز صلح کنونی جامعه خاورمیانه است.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
دشمن دشمن ما دوست ماودوست دوست ما دوست ماست .
Iran, Islamic Republic of
یک حرف حسابی زد..
United States
غلط کرده بزمچه
کوروش
Iran, Islamic Republic of
معمولا کسانی که در باب مخالفت با اردوغان خیال پردازی میکنن اکراد تروریست پژاکی و پ ک ک هستن و زهی خیال باطن پشتتون به بایدن که هیچ به بزرگتدشم گرم باشه هیچ غلطی نمیتونید بکنید
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
بی شک امروز هیچ قدرتی در دنیا قادر به رویارویی با اردوغان نیست !!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اینم از عاقبت نوکری
United States
یکی نیست بگه با کودتا نتونستین حالا می‌خوای با تروریستها ترکیه رو بترسونی ...!!!
United States
اردوغان نهایتا ۲ دوره ی دیگر بر مسند قدرت خواهد بود.... ولی تفکر اردوغان به این زودی ها از قدرت در ترکیه پایین نخواهد آمد.