جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اصابت ۲ موشک به پایگاه نیروهای آمریکا در عراق

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 736990
رسانه‌های سعودی و عراقی از اصابت دو فروند موشک به پایگاه هوایی التاجی عراق که میزبان نیروهای آمریکایی است، خبر دادند.
اصابت ۲ موشک به پایگاه نیروهای آمریکا در عراق
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌ها از اصابت دو فروند موشک به پایگاه هوایی التاجی عراق که میزبان نیروهای آمریکایی است، خبر دادند.

شبکه العربیه و الحدث عربستان سعودی شنبه شب مدعی شدند که این دو فروند موشک به بخش آمریکایی این پایگاه در شمال بغداد اصابت کرده است.

کانال خبری «صابرین» نیز از به پرواز درآمدن بالگردهای نظامی آمریکا برای انتقال مجروحان این حمله خبر داد و مدعی شد که اخبار واصله حکایت از آن دارد که این حمله تلفات نیز داشته است.

شبکه سومریه نیز با تأیید خبر، گزارش داد که یک فروند راکت از نوع کاتیوشا به نزدیکی این پایگاه اصابت کرده است. مرکز رسانه‌ای موسوم به «خلیة الاعلام الامنی» عراق نیز اصابت دو راکت را تأیید کرده است.

پایگاه هوایی التاجی عراق در ۸۰ کیلومتری شمال شهر بغداد، پایتخت این کشور قرار دارد و طی ماه‌های گذشته هدف حملات خمپاره‌ای و موشکی ناشناس قرار گرفته است. این پایگاه میزبان نیروهای ائتلاف آمریکا طی سال‌های گذشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *