جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۲

محرومیت خواهران منصوریان از فعالیت ورزشی

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 736919
سه بار برای انتخابی مسابقات جهانی بازی کردیم تا بالاخره یکی مان را حذف کنند!
محرومیت خواهران منصوریان از فعالیت ورزشی
به گزارش جهان نيوز، مصطفی میرجانیان-فدراسیون ووشو با برگزاری کمیته انضباطی، شهربانو منصوریان را ۲۰ ماه و سهیلا منصوریان را ۸ ماه از فعالیت‌های ورزشی محروم کرد. خواهران منصوریان که از شانس‌های اصلی کسب مدال جهانی برای ووشوی ایران محسوب می‌شوند با حکمی  از سوی فدراسیون ووشو در مجموع به مدت 28 ماه محروم شدند. همه ماجرا از جنجال دوپینگ مریم هاشمی در ووشو شروع شد. جایی که خواهران منصوریان به این خبر واکنش نشان دادند و البته با پاسخ تند فدراسیون مواجه شدند. 
 
شهربانو منصوریان در گفت و گو با خراسان در خصوص حواشی اخیر اظهار کرد: حدود یک سال پیش مسابقات جهانی داشتیم که من و خواهرم در آن شرکت کردیم. خواهرم سهیلا که قبل از آن در لیگ چین تمرین کرده بود با بدنی آماده  برای مسابقات آمده بود و خانم هاشمی، بازیکن دیگر بعد از دو سال که از رشته ووشو خداحافظی کرده بود برای انتخابی تیم ملی آمد. بازی در کرج و با حضور دو هزار تماشاچی برگزار و سهیلا برنده شد. اما بعد از چند ساعت زنگ زدند و گفتند تیم ملی یک انتخابی دیگر دارد. در صورتی که در قانون تیم‌ملی 20 دقیقه وقت اعتراض داریم اما داوران بین المللی تصمیم می گیرند که چه کسی برنده است. ما ولی کوتاه آمدیم و دوباره مسابقه دادیم و باز هم برنده شدیم. دوباره تماس گرفتند و گفتند سهیلا باید برای بار سوم برای انتخابی شرکت کند.

ما اعتراض کردیم و به وزارت ورزش رفتیم ولی وزیر ورزش هیچ کاری انجام نداد و فقط گفت بروید با معاونم صحبت کنید تا درست شود. اما معاون قبلی ایشان به ما گفتند بروید بازی کنید. خواهرم سهیلا رفت بازی کرد. جالب این جاست که برای بازی خانم ها، بانوان را از سالن بیرون کردند و آقایان در جایگاه تماشاچیان نشستند! ما از یک پستو بازی را نگاه کردیم و بعد هم گفتند خواهرتان باخت.ما بعد از یک سال آمدیم اعتراض کنیم. اما تهدید مان کردند که اگر اعتراض کنید هم من  (شهربانو) و هم خواهرت را حذف می کنیم. ما هم چیزی نگفتیم و به مسابقات اعزام شدیم. وقتی تست دوپینگ بازیکنی که به جای خواهرم سهیلا به مسابقات رفته بود مثبت اعلام شد پستی در اینستاگرام گذاشتیم و اعتراض کردیم که چرا کاری کردید که مدال یک ورزشکار ایرانی بسوزد؟ ما را به کمیته انضباطی کشاندند و 20 ماه محرومم کردند. آخر چرا باید برای یک انتقاد در فضای مجازی یک ورزشکار را دوسال محروم کنند؟ به ما گفتند که شما را محروم می‌کنیم چون خبر کذبی را در اینستاگرام‌تان گذاشتید که طبق آن خانم هاشمی دوپینگ کرده است. در صورتی که همه رسانه ها همین را نوشته بودند و ما هم نوشتیم. اگر خبر کذبی را زدیم باید به اتهام نشر اکاذیب از ما شکایت کنند و بعد به کمیته انضباطی برویم. ولی بهانه‌های دیگری آوردند!
مرجع : روزنامه خراسان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاری به حواشی خواهران محترمه ندارم ولی این مورد باید پیگیری شه چون ازین زورگویی ها که طرف رو فراری میده و برا ملت هزینه میتراشه کم ندیدیم.
زود قضاوت نکنیم
Iran, Islamic Republic of
یادتون میاد چندی قبل یک تیتر داشتیم ، به عنوان(خواهران تیغ زن !!!!!!!!! و برخوردشون با خانم الهام چرخنده.. که حق هم با خانم چرخنده بود) حالا چطور میشه صحبت های این خانم ها رو باور کرد.
سید
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم منصوریان احتمالا استقلالی نیستید !!!
مملکت شده برای نور چشمیا
هر روز این حلقه تنگ تر میشود...
مملکت شده برای نور چشمیا
هر روز این حلقه تنگ تر میشود بزودی شاهد نابودی این خودخواهی ها و استبداد خواهیم بود
United Arab Emirates
..
البته یک سوال: حالا که حذف شدید چرا نمیرید به قوه قضائیه شکایت کنید از دست همون مسوول؟! بالاتر از سیاهی که رنگی نیست.
من
Iran, Islamic Republic of
.....
Netherlands
این خواهران منصوریان از زمانی که صدا و سیما به شون پر و بال داد وارد حاشیه شدن و حق مدارانه رفتار می کنند. ....
Iran, Islamic Republic of
..........
Iran, Islamic Republic of
بیا برید ...،از روزی که خودتون رو معرفی کردین و گفتین ما واسه پول چادر سر کردیم فهمیدم چه ادمهایی هستین..!!!
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ولی خواهران منصوریان بخاطر پول این کار هارا نکردند فقط و فقط بخاطر قهرمانیشون بود و اینکه به پولش احتیاج داشتند یا هر چیزه دیگه ای بخاطر خانوادشون بود مگرنه خواهران منصوریان همچین دخترایی نیستند و هیچکس نمیاد بخاطر پول قهرمان دنیا بشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
بقیه چکار کردند شما هم همینکار را بکنید..!!