جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۶

مظلوم‌نمایی روزنامه اصلاح طلب برای یک مجرم

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 736893
گزارش شرق با لیست فعالیت‌های امدادی و خیریه جمعیت امام علی در مناسبت‌های دینی و با اسامی دینی شروع می‌شود و سپس از بازداشت مؤسس و مدیر این جمعیت می‌گوید.
مظلوم‌نمایی روزنامه اصلاح طلب برای یک مجرم
به گزارش جهان نيوز، روزنامه شرق در گزارشی با تیتر «آخرین وضعیت شارمین میمندی‌نژاد» از فعالیت‌های دینی جمعیت امام علی نوشت و ضمن مصاحبه با همسر میمندی‌نژاد، یک مظلوم‌نمایی را در مورد او به نمایش گذاشت. گزارش شرق با لیست فعالیت‌های امدادی و خیریه جمعیت امام علی در مناسبت‌های دینی و با اسامی دینی شروع می‌شود و سپس از بازداشت مؤسس و مدیر این جمعیت می‌گوید: «این گروه را شارمین میمندی‌نژاد ایجاد کرده است؛ مردی که قریب به ۵۰ روز است در بازداشت قرار دارد و گفته شده اتهامات او شخصی است و ربطی به عملکرد جمعیت ندارد. توضیحی که با توجه به روند پرونده و تأثیر آن بر کار جمعیت امام علی با تردید جدی مواجه است.»

در ادامه، گفت‌وگویی با زهرا رحیمی، همسر میمندی‌نژاد می‌خوانیم. او می‌گوید: «آخرین اطلاعاتی که ما از وضعیت آقای میمندی‌نژاد داریم، این است که ۴۵ روز است در بازداشت هستند. حتی از سلامتی ایشان هم اطلاع دقیقی نداریم.»، اما چند سطر پایین‌تر گویا فراموش کرده که گفته اطلاعی از وضعیت همسرش ندارد و خود می‌گوید که «آقای میمندی‌نژاد هر پنج یا شش روز یک بار تماس تلفنی با ما دارد که در حد احوال‌پرسی است.»

او در بخش دیگری از سخنانش هم گفته که «نتیجه اقدامات آقای میمندی‌نژاد نشان از اعتقادات راسخ ایشان به دین و کشورش دارد و هرگز اتهامات توهین به انقلاب و اسلام و بزرگان دینی جایگاهی در سبک زندگی او نداشته است.» و البته تأکید دارد که «ما هرگز موضع سیاسی نداشته و وارد مباحث سیاسی هم نشده‌ایم؛ فقط به‌عنوان یک نهاد مدنی اجتماعی از کاندیدا‌های مختلف همیشه پرسیده‌ایم برنامه‌های اجتماعی آن‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی چه خواهد بود.»

این ادعا در حالی است که صوت و فیلم‌های منتشر شده از سخنرانی‌های میمندی‌نژاد در جمع اعضای انجمن، از تمسخر ارادت مردم ایران به اهل‌بیت علیهم‌السلام و خصوصاً امام حسین علیه‌السلام و برگزاری عزای محرم حکایت دارد. توهین او به امام حسین و حضرت ابوالفضل جایی برای توجیه باقی نمی‌گذارد.

میمندی‌نژاد موضع‌گیری سیاسی هم دارد و غیرسیاسی نشان دادن او در حالی است که در یکی از فیلم‌های منتشره، او سردار شهید قاسم سلیمانی را قاتل زنان و کودکان معرفی می‌کند و می‌گوید نباید از مرگ قاسم سلیمانی ناراحت باشیم. در نمونه‌ای دیگر از موضع‌گیری‌های سیاسی میمندی‌نژاد، در یکی از صوت‌های منتشرشده از جلسات، او به صراحت تأکید می‌کند «ما باید با نامه‌نگاری به سازمان ملل حکومت را محکوم کنیم.»

اگر میمندی‌نژاد بی گناه است، چه نیازی است برای دفاع از او چنین دروغ‌هایی بیان و منتشر شود؟ مظلوم‌نمایی از مجرمان امنیتی و سیاسی روال کار رسانه‌هایی همچون بی‌بی‌سی است که شرق هم بار‌ها تکرار کرده است. چه گفتگو با همسر مه‌آفرید خسروی، اعدامی فساد ۳ هزار میلیاردی و چه اکنون گفت‌وگوی جهت‌دار با همسر میمندی‌نژاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بی‌بی‌سی ارباب تحریف زرد نامه شرق عمله تحریف
Canada
گفتید مجرم هست این آدم.
مگه دادگاهش تشکیل شده و جرمش اثبات شده؟
Iran, Islamic Republic of
نه که حالا دادگاهش تشکیل بشه و محکوم بشه امثال تو شبهه توی رای دادگاه نمیندازین و حالا آه مظلوم سر نمیدین
Canada
اولا که شما نمی تونید قضاوت کنید من در آینده چکار خواهم کرد و آیا شبهه در رای دادگاه خواهم داشت یا نه.

دوما. برادر من، ما یا قانونی می خواهیم حرف بزنیم یا ضد قانون. اگر می گیم طرف مجرم هست (اصلا هر کسی) باید جرمش در دادگاه اسلامی ثابت شده باشه. تا قبل از دادگاه که به طرف نمی گیم مجرم که. می گیم متهم.
خوش یحال شما حقوق دانها که وقتی بنفعتونه جانماز اب میکشید ..
Iran, Islamic Republic of
جناب ... تو جرم رابه چه می دانی این بابا با تمسخر کردن عزاداری سالار شهیدان وعزاداران جرم بزرگی مرتکب شده اگر به خودت زحمت بدهی و جستجویی در فضای مجازی داشته باشی جرم این بیدین را خواهی دید یا دیده ای خود را به نفهمی میزنی ..
.
Iran, Islamic Republic of
فیلم ها ی سخنرانیش اومده که چقدر کفر گفته .
علی عباسی
Iran, Islamic Republic of
امثال توهم دست کمی از بی بی سی و روزنامه شرق ندارد حقوقی افاضه نکن
Iran, Islamic Republic of
اومتهم هست ومنتظر دادگاه..
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها می گویند اگر ما نبودیم وضع از این بدتر بود قبل از ان می گفتن اگر به رئیسی رای دهید دلار ۵هزار تومان می شود‌.
اصلاح طلبان الان می گویند در انتخابات سال ۱۴۰۰ به رای دهید اگر رای دهید ما دلار را بیشتر از صدهزار تومان نخواهیم گذاشت بیشتر گردد.اگر به رای ندهید دلار به زیر ده هزار تومان خواهد رسید و این مبلغ برای اقتضاد کشور ضرر دارد.
حال قضاوت با مردم می باشد.گندم از گندم بروید جو ز جو
افتخار
Australia
یک کلیپ از این شخص دیدم که در یک کلاس درس به مراسم عزاداری سالار شهیدان توهین می‌کرد. در آن لحظه عمق رسوخ نفوذیهای ضد دین و ضد انقلاب را در ایران عزیز دیدم.....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چرا اقدامات قوه قضائيه در بازداشت و مجازات مجرمين و مفسدان اقتصادي غيره و اراذل و اوباش تاثيري در جامعه ندارد و مردم تغييري در قيمت ارز و كالاهاي مورد روزمره شان نمي بينند .بلكه با افزايش قيمتها مواجه مي شوند .
مشكل كجاست ؟؟؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
با این کارا میخوان مردمو فریب بدن در حالی ک مردم خیلی آگاهن .
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
شماها چقدر خوبید چقدر فرشته اید!!!!