جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آیا ضدعفونی متروی تهران همچنان ادامه دارد؟

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 736723
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص ضدعفونی قطار‌های مترو پرداخت.
آیا ضدعفونی متروی تهران همچنان ادامه دارد؟
به گزارش جهان نيوز، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص ضدعفونی قطار‌های مترو پرداخت و گفت: ما همانطوری که از ابتدای شیوع کرونا در انجام پروتکل‌های بهداشتی در مترو تاکید داشتیم، همچنان هم بر همان رویه هستیم و این مساله کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: البته ضدعفونی قطار‌ها در طول روز بستگی به ایستگاه و خط مربوطه دارد، اما در آخر شب‌ها همه قطار‌های مترو به طور کامل ضدعفونی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این اقدامات طبق برنامه‌ریزی‌ها همانگونه که از ابتدا ادامه داشت وجود دارد و تمامی اقدامات خود را در این زمینه متمرکز کرده‌ایم تا مسافران مترو دچار آسیب نشوند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: تمامی قطار‌های مترو در هنگام صبح و بعدازظهر به طور مرتب ضدعفونی می‌شود و در طول روز هم در ایستگاه‌های انتهایی این مساله بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد تا مسافران بتوانند در سلامت کامل از این خط حمل و نقلی استفاده کنند.

نوبخت در ادامه مجددا همه مسافران را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه کرده و گفت: با وجود اینکه مترو تلاش می‌کند تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی را در این زمینه رعایت کند، اما مردم از تردد‌های غیرضروری خود خودداری کرده و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان کمک کنند.

شایان ذکر است بنا به آمار اعلام شده درحال حاضر مجموع آمار مسافران مترو حدود ۸۰۰ هزار نفر است که مسافران مترو در هفته گذشته نسبت به هفته پیش از لغو طرح ترافیک تغییری نکرده است در نتیجه مردم باید از تردد‌های غیرضروری خود در این زمینه بکاهند تا بتوانیم از شیوع بیشتر این بیماری بکاهیم.
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Hong Kong
جناب آقای نوبخت
در مرحله اول پیک شیوع کرونا که مجبور به استفاده از مترو شدم بنده شخصا نحوه ضد عفونی کردن ایستگاه رو مشاهده کردم یک نفر خدماتی محدوده چند سانتی متر مربع و با اسپری و دستمال ضد عفونی می کرد و یک نفر از ایشان فیلم تهیه می کرد چند نقطه رو به این شکل ضد عفونی کردند و تمام رفتند پی ....
فقط شو و نمایش
خسته نباشید