سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

خبر خوش استاندار خوزستان برای کارگران هفت‌تپه/ پرداخت حقوق کارگران ‌با همکاری قوه قضائیه

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 736676
استاندار خوزستان از پرداخت حقوق کارگران هفت‌تپه با همکاری قوه قضائیه خبر داد.
پرداخت حقوق کارگران هفت‌تپه ‌با همکاری قوه قضائیه
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا شریعتی با اشاره به ‌پیگیری‌های صورت گرفته ‌از سوی مسئولان استانی، هماهنگی و همکاری‌های‌ دستگاه قضایی، شورای امنیت و وزیر کشور اظهار داشت: پس از دستور رئیس‌ قوه قضائیه، مسئولیت دادستان کل کشور ‌پیگیری وضعیت کارگران هفت‌تپه شد و ادامه اقدامات لازم برای ادامه فعالیت شرکت ‌‌صورت گرفت‌.

استاندار خوزستان افزود: پس از هماهنگی‌هایی که در‌قوه ‌مجریه، حوزه معاونت اول ریاست جمهوری، دفتر رئیس جمهور ‌و کمیسیون اصل نود صورت گرفت  با دستور دادستان کل کشور امروز مبالغ و منابعی برای پرداخت حقوق کارگران هفت‌تپه آزادسازی‌ شد.

 وی با بیان اینکه امیدواریم‌ در چند روز آینده حقوق اردیبهشت و خرداد ماه کارگران هفت‌تپه پرداخت شود، گفت: منابع لازم برای کشت جدید فراهم شد  و به امید خدا در چند روز آینده شرایط برای ‌شروع به کار و کشت جدید در هفت‌تپه فراهم می‌شود تا به امید خدا ‌این شرکت عظیم به کار خود ادامه دهد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در سال جهش تولید و در جهت تولید محصولات شکر که کالای استراتژیک این ممکلت هست امیدواریم هفت‌تپه گام‌های موثر بردارد، افزود: کارگران ‌ کشت و صعنت هفت‌تپه همچون سال‌های گذشته باید در جهت خودکفایی و خوداتکایی اقتصادی و امنیت غذایی کشور نقش خود را ایفا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
استاندار خوزستان حرف نادرست زده چون فقط با تلاش و ایستادگی کارگران حقوق قانونی ادا میشود