سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴

دستگیری ۵ تیم جاسوسی توسط وزارت اطلاعات

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب: 736670
وزارت اطلاعات از دستگیری 5 تیم جاسوسی توسط معاونت ضد جاسوسی این وزارتخانه خبر داد.
دستگیری ۵ تیم جاسوسی توسط وزارت اطلاعات
به گزارش جهان نيوز، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، معاون ضد جاسوسی اعلام کرد با استعانت از الطاف الهی و با تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، به دنبال ضربات پی در پی به سرویس های جاسوسی نظام سلطه، تعدادی از جاسوسان مرتبط با سرویس های اطلاعاتی مذکور شناسایی و دستگیر گردیدند.

افسران اطلاعاتی بیگانه با بهره گیری از روش های پیچیده و متنوع اطلاعاتی، درصدد انجام جاسوسی نسبت به پروژه های هسته ای، سیاسی، اقتصادی، نظامی و زیرساختی با هدف سرویس های اطلاعاتی سیا، موساد و برخی کشورهای اروپایی مرتبط با پرونده های جاسوسی اخیر؛ خرابکاری در زیرساخت ها، پروژه ها، تشدید تحریم های ظالمانه و ممانعت از دستیابی جمهوری اسلامی ایران به دانش و تکنولوژی های نوین و همچنین ایجاد چالش در روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسو بوده که این تلاش ها و اقدامات مذبوحانه با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، با شکست مواجه گردید. 

معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات ضمن هشدار به کلیه افراد فریب خورده، خائن و دشمنان آشکار و پنهان جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود در راستای امنیت ملی در هیچ نقطه ای از دایره اشراف و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در امان نبوده و به ملت شریف و عزیز ایران اسلامی اطمینان می دهیم با هر توطئه دشمنان متخاصم، با قاطعیت مقابله و برخورد خواهیم نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
درود وهزاران درود بر سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات که هر روز برای کشور افتخاراتی کسب میکنند وبی ادعا امنیت پایدار برای کشور تامین می نمایند.
United States
ماشاءالله ،امنیت کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات است ...
Iran, Islamic Republic of
سوالی داشتم از جهان ، اگر سپاه فقط یک نفر جاسوس گرفته بود سایت جهان آن را با آب وتاب در ردیف مهمترین خبرهای خود منتشر وجهان تیغی بارها روی آن خبر مدیحه سرایی میکرد...
United States
چرا حالا که وزارت اطلاعات مشتی جاسوس گرفته ، جهان تیغی ساکت شده؟!