جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۲

تکذیب خبر برخی از رسانه ها درباره لغو موقت بخشی از تحریم ها

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 736664
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، ضمن رد خبر منتشره در برخی رسانه ها به نقل از یک منبع ناشناس در خصوص لغو موقت بخشی از تحریم های به اصطلاح غیرهدفمند، این قبیل اظهارات را خبرسازی های غیرواقعی دانست که مشخص نیست با چه اهدافی صورت می گیرد.
تکذیب خبر لغو موقت بخشی از تحریم ها
به گزارش جهان نيوز، موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، ضمن رد خبر منتشره در برخی رسانه ها به نقل از یک منبع ناشناس در خصوص لغو موقت بخشی از تحریم های به اصطلاح غیرهدفمند، این قبیل اظهارات را خبرسازی های غیرواقعی دانست که مشخص نیست با چه اهدافی صورت می گیرد. 

سید عباس موسوی افزود: اینکه شکست سیاست های تحریمی آمریکا موضوع مجادله اروپا و آمریکا باشد بعید نیست، اما آنچه به جمهوری اسلامی ایران مربوط می شود آن است که تحریم های یکجانبه آمریکا غیر قانونی و ظالمانه هستند و بر اساس برجام و قطعنامه ۲۲۳۱، آمریکا موظف است کلیه تحریم هایی که با خروج خود از برجام مجددا اعمال کرده است را لغو و بلااثر نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برجام و قطعنامه ۲۲۳۱، تاکنون نتوانسته است مشکلات مردم و کشور حل کند
برجام و قطعنامه ۲۲۳۱، دیگر هیچ ارزشی برای مردم و کشور ندارد.
Iran, Islamic Republic of
کشورهای که درسوریه وعراق و منطقه با تروریسم و داعش و دیگر گروه های تروریستی مبارزه می کنند آمریکا آنها را تحریم و تهدید می کند
Iran, Islamic Republic of
ترامپ با تحریم ایران می‌خواهد متحدان اسرائیلی‌اش را خوشحال کند/ باید کنار مردم ایران بایستیم/ تهران علیرغم تحریم‌ها توانست با کرونا مقابله کند
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون قوانین بین المللی را به رسمیت نمی‌شناسد
Iran, Islamic Republic of
لازم است به آمریکا جنایتکار شماره یک توصیه شود به عنوان اولین قدم از پمپاژ سلاح به خاورمیانه به ارزش میلیاردها دلار دست بردارد.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... نه تنها تاکنون به نفع مردم و کشور نبوده است متاسفانه بیش از 999 میلیارد دلار به مردم ایران، کشور و صلح آمیز هسته ای خسارت زد.
Iran, Islamic Republic of
تمدید تحریم تسلیحاتی ایران مبنای قانونی ندارد/ شورای همکاری خلیج فارس هم باید مجازات شود..
United States
همین شایعات و تزریق ۲/۵ ملیارد دلار ارز به بازار، دلار و طلا را کمی ارزان کرد!!!
Iran, Islamic Republic of
و البته امریکا خسارت حداقل 1000 میلیاردی بدهد؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برجام و قطعنامه ۲۲۳۱، شورای امنیت تاکنون به نفع مردم و کشور نبوده است.
Iran, Islamic Republic of
...