پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

معرفی پروژه های معماری بی نظیر پدرام امن زاده

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 736600
معماری یکی از رشته های مورد علاقه جوانان امروزی می باشد و خیلی از نوجوانان قبل از ورود به دانشگاه در رویا های شان خود را یک معمار پولدار و ثروتمند تصور می کنند. چرا که نه؟! رویای موفقیت و پولداری رویای دست نیافتنی نیست بلکه تنها به کمی همت و تلاش نیاز دارد. اما آیا با جزئیات می دانید معماری چیست؟

درواقع در معماری به فرایند و برنامه ریزی هایی اشاره داریم که در نهایت منجر به طراحی و ساخت ساختمان ها و سازه های مختلف با اهداف متفاوت می شود و دقیقا معمار هم فردی است که وظیفه نقشه کشی و طراحی پروژه های معماری را دارد. علاوه بر این یک معمار باید بر روند اجرای پروژه های معماری نظارت داشته باشد و در زمینه های تخصصی این رشته مهارت کافی داشته باشد.

اما مهارتی که در معماران از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد، داشتن قوه تخیل و خلاقیت و نوآوری است. این افراد باید بتوانند با دیدی متفاوت از افراد عادی به سازه ها و ساختمان ها نگاه کنند تا بتوانند سازه های منحصر به فردی را رقم بزنند و در کار خود موفق شوند.
 

چرا که این روز ها همه به دنبال معمارانی هستند که بتوانند متفاوت از دیگران کار کنند و اثری جدید خلق کنند. علاوه بر این معماران باید توان تصمیم گیری بالایی داشته باشند و با صبر و حوصله پروژه های معماری شان را پیش ببرند. شاید هم گاهی لازم باشد یک معمار دو پروژه را همزمان مدیریت کند، پس توان مدیریتی و مدیریت چالش های احتمالی هم یکی دیگر از وظایف این افراد می باشد.

معمار در جامعه ما زیاد است، اما آنچه باعث می شود برخی از آن ها نسبت به برخی دیگر موفق تر و شناخته تر شوند، تنها به دلیل توانایی های خاص و مهارت های ویژه و همان موضوع خلاقیت و نوآوری است که به این نتیجه رسیدند. اگر شما هم می خواهید در حوزه معماری فردی موفق و سرشناس شوید لازم است که مهارت خود را در حوزه های تخصصی این رشته بالا ببرید و به آنچه که در دانشگاه فرا گرفته اید اکتفا نکنید.

اجازه دهید این موضوع را با ذکر مثالی بیشتر برای شما توضیح دهیم. امروز قصد داریم از موفقیت های معماری به نام پدرام امن زاده (Pedram Amanzadeh) صحبت کنیم، تا انگیزه تلاش بیشتر در شما هم بیشتر شود و بتوانید روزی در جایگاه او قرار گیرید.
 

پدرام امن زاده (Pedram Amanzadeh)
پدرام امن زاده را بیشتر بشناسید
پدرام امن زاده فعالیت های حرفه ای اش را از همکاری با شرکت های مهندسین مشاور آژند شهر، مهندسین مشاور عمارت خورشید و مهندسین مشاور پیمان غدیر در شهر تهران آغاز کرد. اندکی پس از این همکاری ها، وی توانست دفتر معماری خودش را تاسیس کند و به صورت مستقل به فعالیت در حوزه معماری و طراحی داخلی بپردازد. از جمله فعالیت های مستقل وی می توان به انجام پروژه های زیر اشاره کرد:
  • شهرک توریستی- تفریحی-اقامتی رویان پارک مازندران
    مجتمع تجاری-اداری ظهیر الاسلام تهران
    برج مسکونی پردیس زعفرانیه تهران
    هنرستان 750 نفره باغمیشه تبریز
    برج مسکونی پارادایز الهیه تهران
    ساختمان مسکونی نگارستان ششم پاسداران تهران
    مرکز خرید پالادیوم تهران (تجاری-اداری-تفریحی-خدماتی)
    سازه فلزی نمایان الحاقی طبقه انتهایی هتل اسپیناس سعادت آباد تهران (رستوران اسکای لانژ)
    پرشین مال عسلویه (تجاری-هتل-تفریحی-خدماتی)
    کاشان مال (هتل-تجاری-تفریحی)
معرفی معماری نمونه و بی نظیر پالادیوم
یکی از پروژه های موفق پدارم امن زاده (Pedram Amanzadeh) بی شک پروژه زیبای مرکز خرید پالادیوم می باشد که یکی از مهمترین مراکز چند منظوره کشور هم می باشد و حتما شما هم به آن سر زده اید. پدرام امن زاده با افتخار مسئولیت طراحی معماری ، طراحی داخلی و نظارت براجراء این پروژه را بر عهده گرفت و توانست با موفقیت آن را به انجام رساند.

این مجتمع همانطور که گفتیم یک مجتمع چند منظوره می باشد و در منطقه زعفرانیه تهران واقع است که در آن فعالیت های مختلفی مانند تجاری، ورزشی، تفریحی و اداری انجام می شود و به جرات می توان گفت هر روز این مجتمع پذیرای هزاران نفر می باشد.
 

پدرام امن زاده (Pedram Amanzadeh)
مساحت این مجموعه صد و پنجاه هزار متر مربع می باشد و در بیست و یک طبقه احداث شده است. الگو هایی که در طراحی این مجموعه به کار گرفته شده است همه به یک هدف بوده اند و آن هم احساس لذت و خوشی برای کاربران این مجتمع. به همین دلیل پدرام امن زاده در طراحی این مجتمع تمامی فاکتور های مهمی که به این هدف نایل می شود را در نظر گرفته است، البته لازم به ذکر است که این پروژه یک پروژه معماری سنگینی بود که وی زمان زیادی را صرف طراحی آن کرد.

توصیه می کنیم اگر به معماری علاقه دارید، یک بار دیگر به این مرکز تجاری-اداری بروید با دید معمار گونه خود به آن نگاه کنید. با نگاه حرفه ای به آن خیلی زود در خواهید یافت که چرا این سازه تبدیل به یکی از لوکس ترین و معروف ترین مراکز خرید و تفریح در تهران شده است.

دیگر موفقیت های پدرام امن زاده
پدرام امن زاده مسیر موفقیت خود را همچنان با تلاش بیشتر می پیماید و در این مسیر توانست بعد از اتمام پروژه مرکز خرید پالادیوم، شرکت مهندسین مشاور ویستا ویژن ساپرا را بنا کند. به عنوان مدیر عامل و موسس شرکت مهندسین مشاور ویستا ویژن ادامه فعالیت های وی در پروژه های عمرانی صورت پذیرفته و با انجام پروژه هایی مانند طراحی مجموعه دریاچه و تجاری و پارکینگهای طبقاتی زیر دریاچه ایران مال (مجموعه آبنمای موزیکال) به متراژ 150 هزار متر مربع و طراحی داخلی و نظارت معماری پروژه تجاری و تفریحی خانه مدرن پاسارگاد مشهد به عنوان بزرگترین مرکز مبلمان و دکوراسیون و طراحی داخلی شرق ایران فعالیت خویش را ادامه داد.
 

پدرام امن زاده (Pedram Amanzadeh)
طراحی این مجموعه به عنوان بخش مهم و بزرگ یکی از بزرگترین مراکز خرید کشور به نام ایران مال نیز از پروژه های مهم و ویژه این معمار جوان و حرفه ای می باشد که وی در نقش مدیر پروژه، معمار و طراح داخلی در آن ایفای نقش کرده است. شرکت ویستا ویژن ساپرا به مدیریت ایشان در این پروژه همچنین مسئول طراحی تاسیسات برق و مکانیک مجموعه دریاچه و تجاری و پارکینگهای طبقاتی زیر دریاچه ایران مال نیز بوده است.

این پروژه که مجددا یک مرکز تفریحی، تجاری، ورزشی و فرهنگی است، در غرب تهران قرار دارد و با زیر بنایی بالغ بر یک میلیون و نیم متر مربع در حال احداث می باشد. برای این پروژه که یکی از عظیم ترین ها در نوع خود می باشد، سرمایه گذاری کلانی انجام شده است و باعث شده پدرام امن زاده بیش از پیش بر سر زبان ها بیافتد و البته بیش از قبل زیر ذره بین باشد، چرا که همه منتظر بودند تا ببینند او در این پروژه چه شاهکاری در طراحی هایش خلق می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *