جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

رامبد جوان به انفجار بیروت واکنش نشان داد!

سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 736574
در حالی که اغلب سلبریتی‌ها سکوت پیشه کرده بودند، رامبد جوان، متنی درباره این ماجرا منتشر کرد.
رامبد جوان به انفجار بیروت واکنش نشان داد!
به گزارش جهان نيوز، در حالی که طی روزهایی که از انفجار بیروت و کشته و زخمی ‌و بی‌خانمان شدن هزاران نفر از مردم آن شهر، اغلب سلبریتی‌ها سکوت پیشه کرده بودند، رامبد جوان، متنی درباره این ماجرا منتشر کرد. وی در فضای مجازی نوشت: «تسلیت به مردم بیروت و جهان. شاید باید بخوابیم و سال‌ها بعد بیدار بشیم تا همه‌ ترس‌ها و نگرانی‌ها و فجایع این دوران رو نبینیم و نشنویم.»

پیش از این‌ هادی حجازی‌فر هم متن کوتاهی در این‌باره نوشته و به غربزدگان نژادپرستی که به‌خاطر تسلیت گفتن به مردم لبنان به وی فحاشی کرده بودند، کنایه زده بود.
 
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Switzerland
جهان عزیز با احترامی که برای شما و این سایت وزین قائل هستم اما عذر بنده را بپذیرید کسیکه ایران را که منبع درآمدش بود برای تولد فرزندش انتخاب نکرد وترجیح داد فرزندوخودشان به تبع فرزند تابعیت کشوری بیگانه را کسب نمایند لایق نشان دادن نبود .ای کاش تلویزیون به اصطلاح ملی و نشریات وسایت های ملی کمی از شبکه های بیگانه در ممنوع تصویر کردن بزرگان وحامیان انقلاب یاد می گرفتن و کسانیکه عرق ملی نداشتن را ممنوع التصویر وبایکوت می نمودند.
Iran, Islamic Republic of
این ها چه کارند که پیام میدهند؟
United States
لبنانی ها ما شما را خییییییللیی دوست داریم....
Iran, Islamic Republic of
نان به نرخ روز