کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمجید میرتاج الدینی از گزینه پیشنهادی وزارت صمت

18 مرداد 1399 ساعت 21:14

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت است، گفت: ایشان مدیری جوان، فعال و دارای سابقه خوبی است که با کار جهادی توانست بازار خودرو و سایر بازارها را کنترل و برای سامان دادن مشکلات بازار برنامه ریزی کند.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی وزارت صمت گفت: اولین ویژگی ایشان جوان بودنش است که این ویژگی باعث تحرک، پویایی، کار جهادی و فعالیت شبانه روزی ایشان برای حل مشکلات وزارتخانه خواهد شد.

وی تجربه و سوابق درخشان وزیر پیشنهادی صمت را ویژگی ممتاز دیگر ایشان برشمرد و اظهار داشت: آقای مدرس خیابانی سالها در وزارت بازرگانی بوده و تجربه خوبی هم در وزارت صمت دارد. در سالهای گذشته قائم مقام وزیر صمت بوده و با چالش ها و فرصت های وزارتخانه به خوبی آگاهی دارد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مدت سه ماه سرپرستی مدرس خیابانی در وزارت صمت گفت: در ماههای گذشته شاهد آشفتگی در بازار خودرو و اعتراضات مردم مبنی بر موفق نشدن جهت ثبت نام اینترنتی خودرو بودیم اما با حضور آقای مدرس خیابانی ثبت نام ها ساماندهی شد و هر فردی که متقاضی خودرو باشد می تواند در سایت فروش خودرو ثبت نام کند.

حجت الاسلام و المسلمین به برنامه های وزیر پیشنهادی در بخش تحول و توسعه محصولات خودرویی اشاره کرد و افزود: در ماههای گذشته شاهد تحول در تولید خودرو بودیم بعنوان مثال در بخش توسعه و توليد خودروهای جديد شرکت سایپا اتفاقات خوبی در حال وقوع است و بنا به گفته مدیران این شرکت شاهد افزایش ۳۴ درصدی تحویل خودرو به مشتریان سایپا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با مدیریت خوب آقای مدرس خیابانی این روند تحولی و توسعه در بخش تولید خودرو ادامه یابد، افزود: ایشان همچنین در بخش تامین کالاهای اساسی مردم و ذخیره کالاهای استراتژیک وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده است و توانست یک آرامشی در بازار ایجاد کند.

نماینده تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به توانمندی که از آقای مدرس خیابانی سراغ داریم، ایشان به خوبی می تواند وزارت صمت و زیر مجموعه ها را مدیریت کند و در آینده نزدیک شاهد رفع بسیاری از چالش های موجود خواهیم بود.


کد مطلب: 736321

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/736321/تمجید-میرتاج-الدینی-گزینه-پیشنهادی-وزارت-صمت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com