جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

تساوی پرگل استقلال و شهرخودرو به سود تراکتور

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 736232
دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو با تساوی 2 بر 2 به پایایان رسید.
تساوی پرگل استقلال و شهرخودرو به سود تراکتور
به گزارش جهان نيوز، دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا زور بختیاری زاده و مجیدی به هم نرسد.

استقلال با این نتیجه 49 امتیازی شد اما در صورت برد تراکتور در بازی فردا امتیاز دو تیم برابر و رقابت برای هفته‌های پایانی به جنگ نایب قهرمانی تبدیل خواهد شد.

شهرخودرو نیز با این نتیجه 45 امتیازی شد اما بدون توجه به بازی سپاهان با تفاضل گل کمتر در همان رده پنجم ماند.

داور: سیدوحید کاظمی
کمک‌ها: حسن ظهیری و سعید قاسمی
اخطار: اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، سهراب بختیاری‌زاده(سرمربی) داوود سید عباسی(مربی)(شهرخودرو)، علی کریمی، مهدی قائدی، بهزاد غلامپور(مربی)(استقلال)
اخراج:

گل: حسین مهربان( 35) و محمدرضا خلعتبری (74) برای شهرخودرو، ارسلان مطهری (52) و دیاباته(70 پنالتی) برای استقلال

ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد (72 روح‌الله سیف اللهی)، حسین مهربان (1+90 مرتضی خراسانی)، امید منصوری، میلاد سرلک، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور( 46 ارسلان مطهری( 62 فرشید باقری)، مسعود ریگی‌، فرشید اسماعیلی (73 سینا خادم‌پور)، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ 72( دانشگر) و مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انسان از این همه ظلم بی عدالتی و تبعیضی که در اداره و بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال با تیم های دیگر می بیند وجدانش نابود می شود . .