پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

اتحادیه عرب خواستار کمک سریع به لبنان شد

پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 736194
دبیر کل اتحادیه عرب از کشورهای عربی و جامعه بین المللی و سازمان های امدادرسانی عربی و جهانی خواست که برای ارائه کمک های انسان دوستانه فوری به لبنان بشتابند.
اتحادیه عرب خواستار کمک سریع به لبنان شد
به گزارش جهان نيوز، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب از کشورهای عربی و جامعه بین المللی و سازمان‌های امدادرسانی عربی و جهانی خواست که برای ارائه کمک‌های انسان دوستانه فوری به لبنان بشتابند.

وی بر ضرورت تحرک فوری برای کمک به لبنان برای مقابله با فاجعه هولناکی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، تاکید کرد.

دبیر کل اتحادیه عرب بر همبستگی کامل با لبنان و مردم آن تاکید کرد و از آمادگی کامل برای حمایت این کشور خبر داد.

گفتنی است که در انفجار دو روز قبل در بندر بیروت شمار زیادی کشته و زخمی شده‌اند و بیروت به عنوان شهر فاجعه زده اعلام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تسلیحات اتمی آمریکا جنایتکار شماره یک و اسرائیل جنایتکار شماره یک ، منطقه ما را تهدید می‌کند ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran, Islamic Republic of
کیهان عامل انفجار بیروت را معرفی کرد

مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی عامل انفجار بیروت رو تلویحا معرفی کرده و نوشته است: بسیاری از اسناد و شواهد موجود از دست‌های پشت پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار جنایتکارانه عصر سه‌شنبه بیروت حکایت می‌کنند.